Chocolate-Monster Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Banner someone fordi, haha tja why not, men har bare ikke blitt det enda idk why Xp Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Banner CM fordi jeg er farlig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Banner someone fordi haha Okey, so am I :b Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Banner CM for jeg kom inn på noe jeg ville akkurat nå... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Banner osmeone fordi hva då? :b Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Banner CM for flygeleder Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Banner someone fordi ah, skolelinje? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jupp,1 mill i året etter 3 år fra i dag, nesten et helt år i USA på skole Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Banner someone fordi nice c: De tar vel ikke folk med piercing og tattoos? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Banner CM for jo, skal bare sitte i et tårn, og uten uniform eller noe sånn Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Banner someone fordi julevask på bilen i dag :-) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Banner CM for jo, skal bare sitte i et tårn, og uten uniform eller noe sånn Banner someone fordi haha wow, thats nice c: Bensinkanne: haha vil ikke ta min bil i samme slengen eller? :b Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Banner CM for dette er min bil: (Kjøpte for 1 uke siden!! ) Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Banner someone for å være rik Er det din første bil? Chocolate-Monster: Tok ti minutter med en bøtte med varmtvann og en svamp Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Banner Kanna fordi jeg er ikke rik, men tjener greit som du ser i en post litt lenger oppe. Det er min første bil Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Banner someone for å muligens prioritere for høyt for første bil. Heller ta en litt billigere og spar til leilighet eller noe man kan tjene på. Bil er jo et taps prosjekt hele veien. Men nice bil da. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Banner CM for har leilighet og alt jeg trenger, og Avinor dekker hele utdanningen min Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Banner someone fordi aha, da er det nice bil Ser bare mange satser masse på første bil, tar opp billån og greier, er bare 18, råner litt og kanskje kræsjer, eller uansett har de alt for dyr bil i forhold til økonomi og inntekt, så har dem ikke tenkt videre at dem må spare til leilighet eller noe. Så med 20 har dem ikke betalt billånet engang og bor fortsatt hjemme eller må ta opp nytt lån for å kunne flytte ut og da har du gjort det, Da er du midt i den onde sirkelen man lett kommer inn i, men sliter for å komme ut :b Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Banner CM for hvis det hadde vært meg, hadde jeg aldri kjøpt den. Men når jeg har leilighet, ikke trenger å ta opp lån eller har noen lån, er det vel greit? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Banner someone fordi jaja, jeg har uansett ikke mye jeg skulle sagt til andres liv og avgjørelser Bare ser at mange går i den fella der med å kjøpe dyre biler, og ta opp lån og så er man liksom i gang Xp Men om du har leilighet er jo det nice det tjener man jo som regel bare på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå