PongPing Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Banner Cm fordi nei, bestod dessverre ikke Someone. Pga en varebildritt som dundra gjennom rundkjøringen - uten å gi tegn! Banner deg for kræsja du?? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Banner someone fordi jeg tror han kjørte inn i rundkjøringa mens varebilen var i og dermed brøt vikepliktsregel fra høyre så varebilen måtte bremse ned ellerno. Er ikke mye som skal til for å stryke egentlig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Banner cm for fyllesjuk Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Har'u drukket 20 kasser øl nå da??? Banner. Endret 1. november 2014 av Someone Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Banner someone fordi jeg glemmte tiden litt da jeg gama. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Banner choco for akkurat hjemme fra jobb... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Banner haya for someone, jeg drakk en halvliter vodka, og en del annet jeg er noe usikker på.. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Banner bananen for full russer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Banner someone for full russer? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Banner deg for tror nok ikke det.... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Banner someone fordi jeg kjørte bil istad og spannt litt rundt, men hmm ble litt bekymra for dekka mine... Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Banner CM for pass deg for purken! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Banner someone for ja, er vel mere farta man må passe der. Men vent til du får lappen, så skal du se hvor vanskelig det er å kjøre etter reglene Xp Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Banner someone for ja, er vel mere farta man må passe der. Men vent til du får lappen, så skal du se hvor vanskelig det er å kjøre etter reglene Xp Banner deg for Mhm... Jeg er fortsatt en Jævla tohjulet bandet.... Endret 2. november 2014 av Someone Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Banner someone for er det sykkel du kjører, eller moped? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Banner deg for scooter Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Banner someone ford jeg var naiv og trodde varebilsjåføren skulle rett frem, noe han ikke skulle - han skulle rundt! Dermed kjørte jeg inn i rundkjøringen like før han kom, noe som førte til et brudd på vikeplikten(som forøvrig er fra venstre i rundkjøringer), og da ble det stryk Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Banner someone ford jeg var naiv og trodde varebilsjåføren skulle rett frem, noe han ikke skulle - han skulle rundt! Dermed kjørte jeg inn i rundkjøringen like før han kom, noe som førte til et brudd på vikeplikten(som forøvrig er fra venstre i rundkjøringer), og da ble det stryk Banner kanne fordi da hadde jeg hivd sjåførlæreren til hælvete ass.... 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Banner deg igjen for nå venter jeg... Endret 4. november 2014 av Someone Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Banner someone fordi den dagen hadde jeg lyst til å hive de fleste til hælvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå