KatrinaS Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Banner cm for Kunne gjerne dratt bort dit, gjør jo ikke noe seksuelt osv med andre når jeg har dame. Selv om jeg fint hadde hatt mulighet til mer der ^^ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Banner lasken for haha I know, hold deg til dama de du, tenkte ikke sånn heller, men er koselig være med andre folk, men ikjke dra mens dama er på besøk liksom :b Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Banner cm for alt har blitt så hverdagslig og normalisert. Vil ha det slikk det var de første 4 månedene. Også vil jeg se nye mennesker. Men jeg vil også være Sammen med hun. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Banner BK fordi han kommer til å 8=====D --> () Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Puh, det gjør jeg hver dag + uansett Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Banner deg for hvor mye penger bruker du du på prevensjon i måneden?? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Banner someone for null. Dama har gratis ppiller, og skal jeg ha kondomer, bestiller jeg gratis. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Banner deg for fy faen... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Banner someone for hva? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Banner deg fordi jeg har fått meg jobb Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Banner someone fordi nice, fortell litt! Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg skal tømme utedassene i kommunen.....Og kjøre søppelbil om vinteren Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Banner someone fordi er det utedasser i Norge som blir tømt av kommunen? Visste ikke om det. haha Xp Ikke sånn i byer, mere på øyer da eller hvor befinner seg slike dasser? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Offentlig dasser i byen... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Banner someone for ah, men hva får du betalt da? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Banner deg for, nok....... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Banner someone fordi jup, bra du er fornøyd.Btw, i dag var jeg i Risør, Tvedestrand, Arendal, Frimstad, Lillesand og Kristiansand..... Fikk bestillt oppkjøring, og tattooveringstimer, og jobba i dag og var med venner og hadde kjøretime og aww... lang dag og masse stress, så blir godt sove nå Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Banner CM fordi jeg begynte i jobben i dag... Den ene opplevelsen var fryktelig... Klarte å stappe hånda i en søppelpose med spy.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Banner someone fordi når ha rdu oppkjøring, CM? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Banner kanne fordi det der er frekt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå