PongPing Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Slutt å snakk om det der!! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner someone fordi du liker ikke piercinger? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner someone for han spurte, jeg svarte. Du får gå ut av tråden hvis du ikke liker det Har ikke piercing selv, men dama har i tunga Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner kremen for jeg liker det Jap, jenter har som regel tunga, ører og navlen ellerno av de.Har 5 selv nå, og someone: Ah, men bare hopp litt av tråden sålenge da ellerno, hva er det du ikke liker ved det. Bare lurer, utsende eller? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner someone for å ikke like noe uten grund er egentlig ikke å ikke like noe det er bare litt oppmerksomhetstrengende og mulighet for å kunne være provoserende. Utale deg om du noe kan eller har noen meninger eller forhold til gutt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner cm for jeg har mulighet til å holde igjen betaling slik at jeg ikke tjener mer enn 40k dette året. Er jeg fortsatt pliktig til å oppgi inntekten når jeg har frikort? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner banankrem fordi arbeidsgiver ordner dette for deg om du gir han/hun frikortet ditt. Om du tjener mer enn 40k, så må du skatte. Om du ikke har et eget skattekort, vil det som regel bli trukket 50%. Sure penger, så om du ser at du kommer til å overskride frikortet bør du søke etter et skattekort. Da havner du som regel på rundt 20% skatt, noe som ikke er like avskrekkende. Om du søker om skattekort, må du oppgi forventet inntekt dette året. Oppgir du for lite, kan du få skattesmell til våren og må betale restskatt. Oppgir du for mye, får du penger tilbake. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner banankrem fordi arbeidsgiver ordner dette for deg om du gir han/hun frikortet ditt. Om du tjener mer enn 40k, så må du skatte. Om du ikke har et eget skattekort, vil det som regel bli trukket 50%. Sure penger, så om du ser at du kommer til å overskride frikortet bør du søke etter et skattekort. Da havner du som regel på rundt 20% skatt, noe som ikke er like avskrekkende. Om du søker om skattekort, må du oppgi forventet inntekt dette året. Oppgir du for lite, kan du få skattesmell til våren og må betale restskatt. Oppgir du for mye, får du penger tilbake. Men pengene får jeg tilsendt automatisk via adsense. De blir opptjent via reklame reklameinntekter. Vet ikke helt hvilken kategori det faller under. Takk for godt svar Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner kanna for ja det er riktig Men tror laksen mener at han tjener penger via sponsorer ellerno. Men ja du kan jo prøve lure deg unna, men om det blir overført penger så idk om noen sjekker eller hva, men når man er ansatt så har man jo kontrakt og alt, så det fungerer jo da som kanna sa. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner cm for pengene er ikke så mye over det noen får i stipend. Ca 4-6k. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner laksen for hva har du gjort i dag?? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner someone fordi banankrem - jeg ville sjekket med Skatteetaten hva du bør gjøre her. Inntektene skal beskattes eller gå under frikort. Om onkel Skatt finner ut av det, så kan det fort bli store bøter... Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner laksen for hva har du gjort i dag?? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner someone fordi jeg har kjøpt meg 2 plugger i dag men da er vi jo på piercingsiden igjen Xp Så ellers har jeg spist kake og is!(: Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner CM fordi kan du si meg hvordan kake du åt?? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Banner someone fordi varm eplekake med is. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg spiste varm eplePAI med is Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Banner someone fordi her har det vært konfirmasjon i dag, så det har blitt mye kake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå