Chocolate-Monster Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Banner kremen fordi nei, haah skrev den på den mest logiske måten. Skal jeg liksom starte forklare og omskrive blir den bare værre Xp Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Banner CM fordi Kake er på norsk et samlebegrep for en rekke typer mat, hovedsakelig bakverk og konditorvarer. I alminnelig forståelse er kake enkonditorvare som vanligvis brukes som festmat eller dessert. En kake består som regel av grunnelementer som mel, melk, sukker, smør og egg, og ut ifra dette kan man blande inn nærsagt hva som helst. Kaker finnes i en rekke varianter, for eksempel bløtkake (kremkake eller marsipankake, som er en bløtkake med marsipanlokk),kransekake, sjokoladekake, eplekake eller krokankake. Kaker kan også være mindre og kjekslignende, som pepperkaker. Bursdagskake Kaker blir gjerne brukt til servering ved selskapeligheter, og det er tradisjon i Norge underfødselsdager å servere bløtkake, gjerne med jubilantens navn, alder, eller en bursdagshilsen påskrevet. Påskriften kan stå sammen med pynt, som marsipanroser, eller små kakelys. Pepperkaker Feiring av jul er tradisjonelt knyttet til god mat, og julebaksten består også tradisjonelt av kakebakst. Julekaker for eksempel en gjærbakst, mens sandkaker, og pepperkaker er tradisjonelle småkaker. Mens kake på norsk er et romslig begrep som kan innbefatte mange forskjellige bakverk ogkonditorvarer har andre språk mer avgrensede betydninger. Kake er for eksempel ikke synonymt med amerikansk cake, da dette hovedsakelig innbefatter bløtkakevarianter, mens andre kaker der klassifiseres som f.eks. cookies, pies, shortbreads eller brownies. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 banner someone for å poste en helt tilfeldig ting. Banner kremen fordi nei, haah skrev den på den mest logiske måten. Skal jeg liksom starte forklare og omskrive blir den bare værre XpSkjønte bare ikke hva du mente Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Banner kremen for å ikke være Oslogutt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Banner kanna for jeg har bodd i Oslo hele livet minus de fem første. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Banner someone for jeg svarte på personen over. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Banner Banankrem fordi jeg snart skal se på fotball Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Banner Nettels fordi han burde bytte navn til NøtteKrem!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Banner someone for stikker ut snart. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Banner someone fordi NÅ MÅ FOLK SNART BEGYNNE Å BANNE. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Banner someone fordi NÅ MÅ FOLK SNART BEGYNNE Å BANNE. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Banner someone for lø Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Banner someone fordi lol Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Banner deg fordi du er litt sånn derre så som så Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Banner someone fordi jeg er komisk uberegnelig Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Banner BensinKanne fordi jeg har nettopp lagt ut 4 annonser på Finn.no!! Endret 28. august 2014 av Someone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå