Darthvulture Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) banner bensinkannen fordi hvordan kan noen mene det men men smak og behag ofc Endret 13. august 2014 av topvulture Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Banner apen fordi gleder meg til Hobbiten som kommer i vinter Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Banner Bensinkannen fordi nå bytter vi tema. Skal si det var fint vær i dag.................... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Banner someone fordi nei, det regner jo som faen... Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Ikke sant.... Her også... Noe så forjævlig! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Var ute en tur Nå vurderer jeg å se film..noen forslag? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Banner BananKrem fordi jeg har vondt i hodet :/ Hva med State of Play? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Banner nettels for hva slags film er det? Vurderer the Conjouring. Er forøvrig veldig glad i slike "syke" filmer som involverer forferdelig tortur osv Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 "Svidd neger" fra 2003 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Banner someone fordi conjuring er skrot og liker ikke state of play heller... Svidd neger har jeg ikke sett, men er vel sånn norsk comedy style.Jeg ville anbefalt Insidious framfor conjuring. Den er mye mere creepy osv. "ern er ikke så bra, men håper 3ern kommer til å bli bra Eller state of play er ok. Blanda den med en anna film. Endret 14. august 2014 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Banner someone fordi han sikkert er conjuringfan ellerno. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Banner someone fordi nei, syntes jo den var litt kjedelig og tamm, Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Banner noen for ikke å ha peiling. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Banner cm for the conjuring synes jeg faktisk var litt bra. Blir aldri skremt av skrekkfilmer egentlig, men denne fikk meg til å føle ubehag, hvis man kan si det sånn Bra film som er bra laget, en god del bedre enn de fleste slike filmer. Anbefaler forøvrig "Antichrist". Veldig bra laget. Mange wtf-moments, samtidig som at den er utrolig trist. Og someone, vær så snill å slutt med å være negativ og bruken din av prikker kan du la vær Endret 14. august 2014 av BananKrem Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Banner laksen for, okei, ja er egentlig ikke glad i slike filmer siden klarer ikke ta dem serriøst eller noe som helst realistisk, derfor de kjeder meg, samme med sci-fi filmer. Sovner nesten, med noen få unntak.Okei, men da får du nok det på insidious også. Den er litt sånn creepy, men ja ikke på samme måte som conjuring. Men også at ghost går inn i tomme kropper, men det creepy med den er at man kan drømme seg ut av kroppen og en annen sjel kan leve i din kropp osv. :b Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Banner CM fordi jeg liker pai Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Banner Someone fordi PL starter om 1,5 dager! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå