PongPing Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Banner CM fordi det er ikke sant....... Har nok flere ekte venner enn deg skal du se Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Nektelse er første tegn. Samme gjelder "jeg er bedre enn deg"-eksemplene. Sitter på dass, der da? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Banner laksen for han bare er sånn :b Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ja, ikke noe å gjøre med det http://vimeo.com/m/100903931 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Banner laksen for haha nope XpHenter noe is. Har så sykt lyst på røyk, men presser meg til ikke å røyke, så må jeg ha is eller godteri eller en shot ellerno lol. Nja funker til nå da. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Banner cm for haha, avhengig ja? Var det jeg så for meg. Har hatt 3 røyk max om dagen den siste uka ca. Nå er det fordi jeg er hos besteforeldre og må snike meg til røyk og har ikke så mye. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Banner Kremen fordi han røyker rullings på en bussholderplass..... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Banner someone fordi rart ord.Laksen, nja merker ikke man er avhengig før man prøver uten en periode lol.Men har klart snart 2 dager uten!Men har noen pakker liggendes, er jo litt kos av og til fordetom Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hehe, sant nok. Er digg iblant ja Spesielt om man ikke har tatt på lenge. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Banner Banankrem fordi jeg tror du kjenner Chocolate-Monster! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Bare gjennom nett, ikke annet. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Banner Banankrem fordi... Ja, hva da egentlig? Gikk plutselig tom for ideer... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Banning? Skjønner ikke hva du mener. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Heter ikke denne tråden Bannetråden?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå