KatrinaS Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Banner cm for man må det for å kunne være med de over 18, ellers så må man være i en alkoholfri avdeling? Kjæresten blir 18 og hadde vært uaktuelt å være i hver sin avdeling. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Banner kremen for Nei, man sover da på verdens ende. Det er en camp for alle over og under 18. Ingen sjekker hvem som drikker der, men de som tar med drikke inn må være over 18, så da må dama de ta inn drikka og dere kan kjose dere sammen. Eller du kjøper et sjenkebond av noen, det er bare det de sjekker. Har du leg men ikke sjenkebond får du ikke drikke. Har du sjenkebond men er 17 sjekker ingen deg for leg, så har du sjenkebond har du drikke Egentlig ikke noe problem. Har du sjenkebond regnes du som 18 og INGEN jeg har hørt om har blitt sjekket for legg når dem har hatt sjenkebond, så du kan være ganske trygg der. (: Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Banner cm fordi jeg mekker litt på bilen i kveld Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Banner kanna for hva slags bil har du? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Banner haya fordi fotball var sykt. Tok heølt av her! :DD <33 LOVE! DEUTSCHLAND!!!! <3 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Faen i helvete for en jævla kul jævla, forbanna, helvetes tråd........... Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Banner someone for å ikke banne. Ja, glad jeg fikk sett den kampen. Synd brasil bare har to spillere og begge var ute, haha. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Banner ahya fordi ja, sannt. Det manglet nok en del motivasjon hos brasil. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Chocolate-Monster banner fordi han har spist for mye sjokolade.... Helvete heller.... Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banner someone fordi skal på ferie om 4 dager til Budapest i Ungarn Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banner kickass fordi jeg har Volvo 940 vogn Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banner someone fordi skal på ferie om 4 dager til Budapest i Ungarn Ikke faen at jeg skal det... Banner bensinkanne fordi han er utro... Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banner someone fordi han banner og at jeg mente meg selv, dumbass. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banner kickass fordi nå datt jeg litt ut... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banner bensinkanne fordi det var noe kjennt med det bilde Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banner C-M fordi han har svin på skogen... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banneer someone fordi ikke fan av volvo heller. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banneer someone fordi ikke fan av volvo heller. Jo, det er jeg... Har Volvo Banner C-M fordi han liker store pupper........................ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banner someone fordi jeg har ikke noe imot pupper nei, men store, nja sålenge dem er vanlige er jeg vel fornøyd. Tenker mere på selve dama Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Banner C-M fordi han surrer seg inn i dasspapir og ringer på hos pensjonister og sier han har kommet fra hælvete, og satan så det frister......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå