Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Banner harvey for man er mikke alkis når man tar seg en fest. Så forresten bilde av meg i byen hvor jeg gikk i sokker og hadde på en skikkelig feminin genser jeg hadde lånt av dama Banner banan får hvor så du bilde? Banner banankrem for å bruke tråden som en chat.. liek wut da fekk Banner settings for å banne walkinbalance for at det er det tråden alltid har vært Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Banner harvey for man er mikke alkis når man tar seg en fest. Så forresten bilde av meg i byen hvor jeg gikk i sokker og hadde på en skikkelig feminin genser jeg hadde lånt av dama Banner banan får hvor så du bilde? Banner banankrem for å bruke tråden som en chat.. liek wut da fekk Banner settings for å banne walkinbalance for at det er det tråden alltid har vært banner winca fordi det er fortsatt feil. skal vi ikke egentlig banne personen for noe han banner den før seg for? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Banner setting for å kalle meg for gamle navnet og si det feil Jeg har vært her lenge og det har alltid vært en chattetråd og slik syns jeg det er hyggelig, jeg kan ikke huske å ha sett deg før her så antar du er ny i tråden Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) banner winza fordi det er forvirrende med navnebytte, og jeg tror, uten at jeg har sett etter at jeg var her først alltid vært en chattetråd - ja. alltid vært brukt feil - jaEks:X: jeg banner **** for å starte denne trådenY: Jeg banner X for å bruke små forbokstav.Z: Jeg banner Y for å kommentere skrivefeser det har dukka opp en ny regel å- NY! Det er ikke lenger nødvendig å banne brukeren over seg for noe h*n skrev.det skal i teorien fortsatt bannes på grunn av noe, ikke som en chattetråd, det har vi i teorien en del kafeer for. i praksis er dette blitt en chattetråd Endret 16. juni 2014 av settings Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Banner settings fordi jeg føler meg ikke som en bensinkanne Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 banner bensinkanne for å bytte til feil navn. Du heter spritty! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 banner winza fordi det er forvirrende med navnebytte, og jeg tror, uten at jeg har sett etter at jeg var her først alltid vært en chattetråd - ja. alltid vært brukt feil - ja Eks: X: jeg banner **** for å starte denne tråden Y: Jeg banner X for å bruke små forbokstav. Z: Jeg banner Y for å kommentere skrivefe ser det har dukka opp en ny regel å - NY! Det er ikke lenger nødvendig å banne brukeren over seg for noe h*n skrev. det skal i teorien fortsatt bannes på grunn av noe, ikke som en chattetråd, det har vi i teorien en del kafeer for. i praksis er dette blitt en chattetråd Banner settings for og det er jeg og de andre helt fornøyd med Jeg het winza helt til sist uke så om du har vært aktiv her det siste året er det ganske merkelig at du ikke husker meg Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 banner winza fordi det er forvirrende med navnebytte, og jeg tror, uten at jeg har sett etter at jeg var her først alltid vært en chattetråd - ja. alltid vært brukt feil - ja Eks: X: jeg banner **** for å starte denne tråden Y: Jeg banner X for å bruke små forbokstav. Z: Jeg banner Y for å kommentere skrivefe ser det har dukka opp en ny regel å - NY! Det er ikke lenger nødvendig å banne brukeren over seg for noe h*n skrev. det skal i teorien fortsatt bannes på grunn av noe, ikke som en chattetråd, det har vi i teorien en del kafeer for. i praksis er dette blitt en chattetråd Banner settings for og det er jeg og de andre helt fornøyd med Jeg het winza helt til sist uke så om du har vært aktiv her det siste året er det ganske merkelig at du ikke husker meg banner winza fordi jeg husker deg tror jeg første post 26 oktober 2012, så jeg hadde rett, jeg var først. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Banner settings for å være en early-adopter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 banner winza fordi det er forvirrende med navnebytte, og jeg tror, uten at jeg har sett etter at jeg var her først alltid vært en chattetråd - ja. alltid vært brukt feil - ja Eks: X: jeg banner **** for å starte denne tråden Y: Jeg banner X for å bruke små forbokstav. Z: Jeg banner Y for å kommentere skrivefe ser det har dukka opp en ny regel å - NY! Det er ikke lenger nødvendig å banne brukeren over seg for noe h*n skrev. det skal i teorien fortsatt bannes på grunn av noe, ikke som en chattetråd, det har vi i teorien en del kafeer for. i praksis er dette blitt en chattetråd Banner settings for og det er jeg og de andre helt fornøyd med Jeg het winza helt til sist uke så om du har vært aktiv her det siste året er det ganske merkelig at du ikke husker meg banner winza fordi jeg husker deg tror jeg første post 26 oktober 2012, så jeg hadde rett, jeg var først. Banner settings for jeg har ikke vært her så lenge Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 banner Winza for å være forumnybegynner Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Banner settings for at jeg ikke er det Jeg har vært her i 1 og et halvt år og har postet over 3 ganger så mye som deg så du er nybegynner Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Og jeg da? Winza, en venninne viste meg det. Men har ganske mange andre flaue bilder av andre jeg fant på tlf Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 banner EGG for å bytte det hælvetes navnet annenvær gang jeg banner deg (overdrivelse, jeg vet) Banner settings for at jeg ikke er det Jeg har vært her i 1 og et halvt år og har postet over 3 ganger så mye som deg så du er nybegynner banner winza for jeg er bare ikke så aktiv på postefronten, leser mer... har foresten en god del poster på OT forumdelen, som ikke telles, jeg har vært her lengst, du er noob. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 banner EGG for å bytte det hælvetes navnet annenvær gang jeg banner deg (overdrivelse, jeg vet) Banner settings for at jeg ikke er det Jeg har vært her i 1 og et halvt år og har postet over 3 ganger så mye som deg så du er nybegynner banner winza for jeg er bare ikke så aktiv på postefronten, leser mer... har foresten en god del poster på OT forumdelen, som ikke telles, jeg har vært her lengst, du er noob. Banner settings for jeg er ikke noob, det spiller ingen rolle hvor lenge du har vært her, jeg har posta mer enn deg så da er det du som er noob, noob! Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) banner EGG for å bytte det hælvetes navnet annenvær gang jeg banner deg (overdrivelse, jeg vet) Banner settings for at jeg ikke er det Jeg har vært her i 1 og et halvt år og har postet over 3 ganger så mye som deg så du er nybegynner banner winza for jeg er bare ikke så aktiv på postefronten, leser mer... har foresten en god del poster på OT forumdelen, som ikke telles, jeg har vært her lengst, du er noob. Banner settings for jeg er ikke noob, det spiller ingen rolle hvor lenge du har vært her, jeg har posta mer enn deg så da er det du som er noob, noob! banner winza får å være nerd. Endret 16. juni 2014 av settings Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Banner settings for skal være statist og tjene 500kr Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Banner EGG for å selge seg som filmhore Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Bannere banankrem for å være skuespiller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 banner EGG for å bytte det hælvetes navnet annenvær gang jeg banner deg (overdrivelse, jeg vet) Banner settings for at jeg ikke er det Jeg har vært her i 1 og et halvt år og har postet over 3 ganger så mye som deg så du er nybegynner banner winza for jeg er bare ikke så aktiv på postefronten, leser mer... har foresten en god del poster på OT forumdelen, som ikke telles, jeg har vært her lengst, du er noob. Banner settings for jeg er ikke noob, det spiller ingen rolle hvor lenge du har vært her, jeg har posta mer enn deg så da er det du som er noob, noob! banner winza får å være nerd. Banner settings for jeg er ikke nerd, banner settnings for å være en bedreviter og nybegynner... Banner settings for skal være statist og tjene 500kr Banner banan for i hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå