Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

banner Harvey fordi jeg kjørte bil første gang som 13 åring, moped som 14 åring, båt som 10 åring(tror jeg var 10)

Banner bensin for også om å betale reginger og forsørge deg selv, mange tror foreldrene betaler for dem resten av livet men så blir dem voksen og må flytte for seg selv og får et realityshock

realityshock - njæææ
vondt sug i magen hver gang husleia betales - ja

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner banan for det gjør jeg og, er helt blakk. Får inn lønn til uka og så skatte penger uka igjen etterpå, sitter også med en iphone 5 med dødt batteri så får ikke kontakte noen venner eller familie iløpet av uka. Dem må nok lure på om det har hendt meg noe

 

Rart hvor bekymret foreldre kan bli av og til når man ikke svarer når dem ringer på lenge, en gang hadde jeg mobilen av i en hel uke og dem ble livredde

Lenke til kommentar

Banner cm for ja. Var jo på fest på lørdag. Drakk litt mye så ble veldig drita, men heldigvis var jeg ikke alene om det. Våkna dagen etter med skrubbsår, svære blemmer etc over hele kroppen. Hadde visst nekta å bruke sko og knuste ølglass med foten. Angrer dypt akkurat nå da å gå er et helvete :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...