KatrinaS Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner winza for jeg aner ikke. De er ikke så gode at det er verdt å teste ut akkurat Hvordan vet du det? Har du prøvd kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner winza for jeg aner ikke. De er ikke så gode at det er verdt å teste ut akkurat Hvordan vet du det? Har du prøvd kanskje? Banner bl for har ikke prøvd men jeg vil ikke bli avhengig:) Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner Winza fordi jeg liker Weeds. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner kanna for har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner bl for det har jeg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner winza fordi jeg pleier ikke se serier, så har aldri sett den selv heller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner cm for det er interresant å høre, alle ungdommer jeg vet om følger med på tv serier, bra vi fortsatt har noen som heller vil lese bøker og slikt:) Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner winza for driter i både serier og bøker jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner linje for hvorfor? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner winza fordi, ikke helt slikt jeg mente, jeg liker ikke serier siden man fort blir hekta osv og ja.. har opplevd det en gang i tid. Så holder meg bare til filmer. Det er 2 timer kos og så er man ferdig og kan glemme den istedenfor å føle seg tvunget til å se 45 min hver dag (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner cm for det er mulig å begrense det også, slik som med alt annet Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner bl fordi har du sett Breaking Bad? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner blåøyd for alle sesongene fullt ut 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Banner winza fordi, ikke helt slikt jeg mente, jeg liker ikke serier siden man fort blir hekta osv og ja.. har opplevd det en gang i tid. Så holder meg bare til filmer. Det er 2 timer kos og så er man ferdig og kan glemme den istedenfor å føle seg tvunget til å se 45 min hver dag (: Banner cm for jeg foretrekker serier framfor filmer fordi filmer er så korte, liker å kunne glede meg til nesten episode:) Banner blåøyd for alle sesongene fullt ut Banner bl for å ha sett Endret 4. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Banner winza for er sliten for tidaa... Banner winza for er sliten for tidaa... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Banner laksen for nei har ikke sett noen serier. Bare noen få episoder sånn av og til.Filmer er litt korte, eller så the godfather i går da, den er jo ikke så kort Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Banner cm for filmer kommer i en serievogså ^^ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Banner laksen for jeg liker best filmer siden på serier må man se mange for å bli ferdig, og ja det orker jeg ikke siden jeg ofte blir lei og trenger litt variasjon. Ser ofte 2-3 filmer om dagen, men serier kan jeg ikke se 7-8 forskjellige, da ender jeg opp med å bare se istedenfor å være ute med venner og sånn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Banner cm for Nja, kommer an på. Har en del serier jeg ser på, både alene og med kjæresten. Men vi ser også filmer, og blir ikke sittende inne med en serie i mange dager Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Banner laksen for det er jo bra Ser jeg serie vil jeg se alle episodene osv så da blir det jo en episode om dagen og med mange serier blir det jo mange episoder om dagen. Så nja holder meg litt unna.. er fort for meg å bli litt avhengig av sånnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå