Hank Oswald Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner AppelsinMakrell for jeg er ny her Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner hanken fordi welcome Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner Chocolate Monster for tusen takk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner Hanken for du kan bare kalle meg CM, er det som alle sier til meg her inne Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner cm for ser du på OL? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Banner Hank fordi NORGE RULER OL BIG TIME Endret 8. februar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner spritty fro nei ser ikke på OL. Bryr meg ikke veldig om denslags idrett. (:Ser heller på film, gamer eller ser på boxing når det kommer. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner cm fordi heier du på Brækhus? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner spritty for hvem eller hva er det?! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 banner cm for kødder du? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner makrellen fordi cm det er Norges beste bokser... Fra selveste Bergen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner spritty for ok. Har ikke fulgt med på dameboxing noengang. Har aldri hørt om norske gode boxsere heller. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner cm for å følge mye med i media Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Banner spritty for er hun på TV?! Btw jeg har ingen norske kanaler, kommer ikke noe bra på dem uansett.Og trodde det ikke var lov drive offisielle turneringer i Norge?! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Banner cm fordi åh... Ja, hun er noe på TV i mediene. Riktig, det er ikke lov, så mediedekning er av kamper som foregår utenlands. De eneste norske kanalene som er vært å titte på er NRK, resten er bare pølsevev. Endret 8. februar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Banner cm fordi åh... Ja, hun er noe på TV i mediene. Riktig, det er ikke lov, så mediedekning er av kamper som foregår utenlands. De eneste norske kanalene som er vært å titte på er NRK, resten er bare pølsevev. Banner Spritty fordi det er sent og jeg sitter oppe Endret 9. februar 2014 av Hank Oswald Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Banner hanken fordi, sitter oppe selv (: Ser filmer og savner dama mi Sprittey: Ja det er trist. Jeg ser mye på Tyske kanaler. Kommer masse god boxing der. Hmm, sorry at jeg ikke følger veldig mye med på norsk TV osv,... jeg er litt merkelig... ja mulig jeg ser noe til hun boxeren Husker har hørt det navnet før når jeg tenker over det, men har aldri sett på kvinneboxing så er nok derfor jeg ikke har hørt mye om henne. Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Banner cm for programmer med morsmål språket er alltid best så jeg skjønner at du liker tysk tv på samme måte som jeg elsker norsk tv:) Eller er du tysk? Vet ikke om cecilie er verdens beste av alle men hun er verdens beste over kvinner ihvertfall. Skulle gjerne sett henne i en epic bokse kamp meed dwayne the rock Lenke til kommentar
br4vo Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Banner Hank for å skrive i denne tråden. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Banner br4vo for koselig med nye folk her Hanken: Ja, jeg er opprinelig tysk ja. (:Ja tror ikke hun slår menn egentlig, siden bare fra kroppens oppbygging har menn en fordel så man kan ikke helt sammenligne mann og kvinne mixsa. Menn slår som regel litt hardere og tåler litt mere slag. Nå har jeg ikke sett kampene til hun, men om jeg ser hun boxe mot noen 2 meter høye russiske velltrente kjemper så tror jeg det hadde blitt en litt feil kamp. Hun hadde helt sikkert prestert ganske bra mot menn i sin egen vektklasse da, men om hun hadde vunnet over alle tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå