KatrinaS Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner spritty for det er en sang av Nickelback. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Banner laksen fordi know, men har aldri hørt den. Kanskje jeg burde. Hva syns du om krabben min? Liker du krabbeburgere?? Endret 4. februar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner spritty for den burde du høre Jaja ofc Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner winza for du havner ikke i trøbbel med meg til nå?! Banner cm for hvem er han i videoen? Han minner meg om en som var på californication Banner laksen for winza det er komiker som er ganske sammfunnskritisk. Heter Tim Minchin. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Banner cm fordi jeg er ikke samfunnskritisk, bare samfunnsskeptisk Endret 4. februar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner spritty for haha, ja :b Ja vet ikke hva jeg er, men liker han veldig godt siden han har mange gode argumenter, innlegg osv. Men ja man må lage seg sine egene tanker og danne seg en egen mening. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner winza for du havner ikke i trøbbel med meg til nå?! Banner cm for hvem er han i videoen? Han minner meg om en som var på californication Banner laksen for winza det er komiker som er ganske sammfunnskritisk. Heter Tim Minchin. Banner cm for han er musiker og skuespiller også, han var med i californication Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner winza for Sup homies? Slappe av med tv osv <3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner bl for jeg er inge homse! (Nei bare tulle vet du mente homies som gangsta språk som betyr venn) Banner også bl for skal slappe av og se gres anatomy nå Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner winza for that's gay Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner am for nei, å se på en god drama serie er ikke homsete:) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner winza for å gjøre et forsøk i å analysere alt han kommer over Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner laksen for skal se tomme tønner 2 nå, alle sier den suger, men likte eneren så tar sjangsen alikevel Xp Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner laksen for har du sett den?!Btw død snø 2 blir nok vittig og bra! Xp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner winza for å gjøre et forsøk i å analysere alt han kommer over Banner bl for nei, jeg liker ikke når noen kaller meg homse fordi jeg ser på en tv serie Banner laksen for har du sett den?! Btw død snø 2 blir nok vittig og bra! Xp Banner cm for død snø Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner winza for jap, var helt ok film, bare litt teit Xp 2ern blir enda verre lolMen legger meg, jobb i morra Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner cm for viste ikke at det skal komme en død snø 2, har ikke sett noe reklame av det på tv Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Banner winza for å overreagere og feiltolke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Banner bl for skal legge meg snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå