Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Banner bl for hadde ikke hørt om han før men tok å søkte han opp, en av karakterene i grand theft auto san andreas var basert på han

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner bl for du er bare 16 år, bare vent til du blir min alder. Du vil savne barndommen og vil prøve å gjennopplive den med å se filmer og spille spill fra barndommen din

Lenke til kommentar

Banner laksen for å forbinne spill med deprisjoner blir ikke riktig, det er ikke 1milliard med deprisjoner, men det er minst så mange som gamer. Er sikkert opp til 3-4milliarder som gamer.

Men ja, tenker likt som deg, men allerede nå på VG2 starter det at jeg ønsker meg litt tilbake til det enkle livet på barneskolen. Nå blir man plutselig ansvarlig for mye. Når du er 18, må du ordne alt selv og det kommer plutselig kostnadder mot deg som før var gratis eller foreldrene dekka. Senest da tenker du deg litt tilbake. Men sammtidig er det digg med bil og drikke osv, men ja, både og så ville ikke bare vært fokusert på å bli "voksen" så fort som mulig. :)

Lenke til kommentar

Banner winza for jeg er ikke helt 18 engang, men merker det allerede. Har noen venner som akuratt ble 18 og de merker det veldig. Med 22 lengter man nok enda litt mere tilbake til den tiden man kunne gjøre "som man ville" inennefor noen regler osv. Å bli eldre er ikke bare bare. Det alle gleder seg til er lappen, drikke og mulig flytte hjemmenifra, men de tre punktene har flere argumenter på den negative siden enn man tror.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner winza for jeg er ikke helt 18 engang, men merker det allerede. Har noen venner som akuratt ble 18 og de merker det veldig. Med 22 lengter man nok enda litt mere tilbake til den tiden man kunne gjøre "som man ville" inennefor noen regler osv. Å bli eldre er ikke bare bare. Det alle gleder seg til er lappen, drikke og mulig flytte hjemmenifra, men de tre punktene har flere argumenter på den negative siden enn man tror.

Vell jeg er 22 nå og kan gjøre hva jeg vil, jeg er ung ufør men får godt med penger hver måned til å kjøpe masse av god mat, spill, filmet og diiverse ting. Halleluja til aspergers?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...