Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Banner winza for jeg har en fetter på 22 som også har aspergers :D På hvilken måte mener du den har slått ut på deg, om jeg kan spørre

Banner jahdu fordi mye rart, sier jeg alt som ikke er normalt med meg vil du bli skremt

Banner Jahdu fordi det blir med denne :wee:

Banner s for energi drikker er farlige, skal du drikke slik drikk heller urge intensive

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banner winza for hææææ hvorfor er du frekk, plz ikke slå. Har dessverre for god selvinnsikt, så trenger ikke andre til å fortelle hva som feiler meg :p

 

Tenkte på i forhold til diagnosen, da. Vet at alle mennesker er rare, har ikke som hensikt i å stemple. Er interessert i psykisk helse, bare blitt sånn ved å være omgitt av folk som sliter på ulike måter, meg inkludert.

 

Banner spritty fordi jeg trodde du drakk øl med meg :( Reagerer fysisk på urge, samme med intensive. Blir rett og slett kvalm, noe stoffer i den jeg blir dårlig av. Ellers er ikke energidrikker bra for helsa akkurat, alt med måte så går det bra :p Det farlige er faste mønstre hvor en drikker det hele tiden

Endret av Jahdu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner winza for hææææ hvorfor er du frekk, plz ikke slå. Har dessverre for god selvinnsikt, så trenger ikke andre til å fortelle hva som feiler meg :p

 

Tenkte på i forhold til diagnosen, da. Vet at alle mennesker er rare, har ikke som hensikt i å stemple. Er interessert i psykisk helse, bare blitt sånn ved å være omgitt av folk som sliter på ulike måter

Banner jahdu for jeg har ingen anelse hvorfor du trur jeg var frekk. Jeg var ikke.

Banner Winza fordi jeg drakk to i dag, og har drukket fire på et døgn. Har ikke daua enda :p

Urge Intensive funker, men Burn / Red Bull slår alt. Dog er Red Bull inni helvetes dyrt :(

 

Banner s for jeh syns red bull og burns er så surt og ekkelt og det er farlig med energi drikker har det blitt forsket på. Så du ikke på tv 2 hjelper deg? Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Banner banan for true that

 

 

 

Banner jahdu for jeg har ingen anelse hvorfor du trur jeg var frekk. Jeg var ikke.

Jeg som leste feil på kvelden, trodde det stod "deg" og ikke "meg". Elendig konsentrasjon for tida i guess. Ikke bli mad for at jeg ikke trykker "svar" :D

Endret av Jahdu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner winza for du vet det er like mye koffein/taurin i urge intense som i andre energidrikker som burn/red bull? Å si at andre er farlige blir dumt, når du anbefaler noe som er like "farlig".

Banner h for jeg vet urge intensive er farlig også men det er den eneste som smaker godt

 

Banner spritty for jeg er 14, snart 15

Banner jahdu for såpass, da er jeg 8 år eldre enn deg. Rart å se folk som er nesten 10 år yngre enn meg men som snart er voksen om noen år, får meg til å føle gammel

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner winza for jeg er 23. Men ja, tida går. Synes det er rart å se igjen folk fra skolen og sånn som var yngre enn meg, blitt store de og :p

Banner jahdu for heh? du sa akkurat du var 14 år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...