Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Banner bl for haha nei hva for noe? ser jo at det er snooperen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Banner winza for det er Eazy-E. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Banner bl for hadde ikke hørt om han før men tok å søkte han opp, en av karakterene i grand theft auto san andreas var basert på han Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner winza for han var en artist. Ja, en karakter ble inspirert av han. Så klart må det komme halsbrann i tillegg til alt det andre nå... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner bl for har du spilt gta sa før? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner winza for lenge siden. Spiller ikke lenger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner bl for en dag kommer du til å få lyst til å spille igjen, når det savnet kommer Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner winza for det må mange år til i så fall. Har ikke spilt aktivt siden litt etter sommeren, og ikke rørt noe siden midten av september. Ikke hatt noe savn for spill siden den tid. Har følt meg mye bedre uten Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner bl for du er bare 16 år, bare vent til du blir min alder. Du vil savne barndommen og vil prøve å gjennopplive den med å se filmer og spille spill fra barndommen din Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner winza for jeg tviler foreløpig Lever livet, og det er herlig. Har aldri hatt det bedre enn nå. Forbinder også spill med noe tidsfordriv da jeg hadde deppressive perioder, så får backflash av det bare jeg starter stasjonæren/steam osv. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner laksen for å forbinne spill med deprisjoner blir ikke riktig, det er ikke 1milliard med deprisjoner, men det er minst så mange som gamer. Er sikkert opp til 3-4milliarder som gamer.Men ja, tenker likt som deg, men allerede nå på VG2 starter det at jeg ønsker meg litt tilbake til det enkle livet på barneskolen. Nå blir man plutselig ansvarlig for mye. Når du er 18, må du ordne alt selv og det kommer plutselig kostnadder mot deg som før var gratis eller foreldrene dekka. Senest da tenker du deg litt tilbake. Men sammtidig er det digg med bil og drikke osv, men ja, både og så ville ikke bare vært fokusert på å bli "voksen" så fort som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner cm for at 18 er ingenting, jeg er 22 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner winza for jeg er ikke helt 18 engang, men merker det allerede. Har noen venner som akuratt ble 18 og de merker det veldig. Med 22 lengter man nok enda litt mere tilbake til den tiden man kunne gjøre "som man ville" inennefor noen regler osv. Å bli eldre er ikke bare bare. Det alle gleder seg til er lappen, drikke og mulig flytte hjemmenifra, men de tre punktene har flere argumenter på den negative siden enn man tror. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Banner winza for jeg er ikke helt 18 engang, men merker det allerede. Har noen venner som akuratt ble 18 og de merker det veldig. Med 22 lengter man nok enda litt mere tilbake til den tiden man kunne gjøre "som man ville" inennefor noen regler osv. Å bli eldre er ikke bare bare. Det alle gleder seg til er lappen, drikke og mulig flytte hjemmenifra, men de tre punktene har flere argumenter på den negative siden enn man tror. Vell jeg er 22 nå og kan gjøre hva jeg vil, jeg er ung ufør men får godt med penger hver måned til å kjøpe masse av god mat, spill, filmet og diiverse ting. Halleluja til aspergers? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Banner Winza for hmm... jeg er snart 18, og så leeei skole... men ja, får vel klare dette året, så går det vel framover med litt pengetjening osv (: Verste er snart overstått. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Banner cm for lifes just starting Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Banner winza for jeg har en fetter på 22 som også har aspergers På hvilken måte mener du den har slått ut på deg, om jeg kan spørre Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Banner Jahdu fordi avspasering i morgen. Caps off and bottoms up. Endret 16. januar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Banner spritty for det høres bra ut Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Banner Jahdu fordi det blir med denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå