Jahdu Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner banan fordi han burde bytte til "Don´t be a creation of circumstances, create your dreams, take full control of your destiny" eller "Like attracts like. Whatever the conscious mind thinks and believes, the subconscious identically creates in reality" - tiltrekning Overdose, sett for mye på gangsta filmer? Er du litt kvalm, så drikk mye melk og stapp fingrene i halsen på morgenen. Må være stress med folk som ikke lar deg bli frisk, jeg hadde aldri dratt om jeg var dårlig Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner jahdu for folk er forskjellige. Et oppkast er ikke nok, man må virkelig være dårlig over lengre tid her. Å ta overdose av nikoting fungerer jo. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner laksen for nikosjokk er uchill Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner haya for det er sant, men troverdig da det også hadde passa inn i min nåværende sykdom, som ikke er nok tydrligvis. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner laksen for nikosjokk går som oftest over etter at du spyr da, så hvis det skulle vare lenge er det kanskje ikke så optimalt. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner banan for å være under makt som ikke gir mening. Selvfølgelig burde et oppkast holde. Med mindre du er drita full og blir frisk rett etter, så indikerer det at du er dårlig. Ingen spyr uten grunn. Dessuten varer jo ikke nikotinsjokk lenge heller, så skjønner ikke helt hva som legges i "syk over lengre tid".. trodde det var det du var, og ved å spy viser du at det ikke har blitt bedre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner jahdu for tenkte mer på 1t+- som litt lenger tid. Av å bare kaste opp, blir man ikke dårlig i det hele tatt. Ja, er syk nå, men min mor har noe for seg at jeg aldri er syk, uansett hvor syk jeg er. Valgte da å dra, så får se hvordan dette går Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner banan fordi jeg skal i butikken Joa, men ingen spyr uten grunn og er tipp-topp 2 sek. etter, pleier alltid å være en sykdom. Lykke til, bring a bag eller noe å wøÆhhaHAh i Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Banner Jahdu fordi jeg er veldig sjeldent syk Men når jeg først er syk, er jeg ofte syk i 1-2 uker. Endret 9. januar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Bannet spritty for er veldig sjeldent syk, ja. Allikevel, blir hun bare sint og tror nesten ikke på. Holdt ut store deler av tentamen, men når jeg nærmet meg ferdig rundt 12, var jeg såppas at jeg bare måtte gå med en gang. Hadde ikke klart noe mer. Nå er det hjem og sove Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner banan for å få 2 på tentamen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner jahdu for jeg tipper jeg får en 4'er Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner laksen for fikk 5+ på min første tentamen på vgs. Woop Woop Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner cm for Audi er gay. Mercedes er bra. Makrell for. Nei Audi puler jo alle! Volvo er for gutter som ikke hadde råd til traktor. Kjører man med volvo her kan man bare hive seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner cm for å like biler noe som er uinterresant for meg Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner winza for bilinteresse er for ekte gutter.. ser du mye på top gear cm? helvete de er genius Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner am for å snakke tull, du kan like greit si at båter er for ekte gutter... man er bare så ekte som man føler seg. Top gear er det kjedeligste jeg har sett noen gang, faktisk. Liker ikke slike britiske tulle programmer... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner winza for båter også ja.. nei top gear er jo genialt! Og Volvo rul(l)er Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner am for smak og behag:) Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Banner winza for sant det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå