ColdCode Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Banner laksen fordi kjørte moped til skolen i dag Awesome å kunne gjøre det i januar, haha. Endret 8. januar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner spritty for oki Baller bl for å ha en kul signatur, hank moody er vell han fra californcation? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner Winza for å ikke greie å banne personen rett over seg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner haya fot jupp. Winza: Det er sant Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner bl for hb for at jeg glemte å banne spritiy Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner winza for å fortelle noe interessant. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner BananLaks fordi han kommer til å bitchslappe winza med en oversized dildo. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner bl for ikke bry deg om josecuervo, han er et troll:) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner winza for skal mye til før jeg tar noe personlig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner laksen for jap, men kan bli ganske fort irritert om man kommer med påstander som er helt usaklige. (Tenker på tankene til kristne, eller de som digger xbox, franske bilmerker, svenske bilmerker osv... søppel alt sammen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner cm for skjønner. Hva skjer om man ikke møter opp på tentamen? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner laksen for Volvo er elsk! Vettafaen laksen, får sikkert IV. Vi fikk ikkje sjans til å ta det opp igjen på min vgs hvis vi var syk Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Banner Bananlaks for hvis du ikke har godkjent melding så får du ikke vurdert. Banner Appelsinmakrell for V70 og nyere er chill, de før er så harry Endret 8. januar 2014 av Hayabuuza Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner makrellen for med min form, vil jeg ikke prestere stort. Tror jeg blir hjemme. Banner Bananlaks for hvis du ikke har godkjent melding så får du ikke vurdert. Banner Appelsinmakrell for V70 og nyere er chill, de før er så harry Godkjent mld på forhånd da? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Banner Hayabuuza for ja Oge nei, Volvo er søppel...... bare Norge ligger litt etter der, sammen med sverige (Er nesten de eneste landa som man ser mange volvo)Laksen: Nei, melding er ikke godkjent unnskyldning på en tentamen eller eksamen, kun ved vanlige prøver. På noe større trengs legerklæring for at det skal bli godkjent. Endret 8. januar 2014 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Banner laksen for ja, eller hvis du kan vise legeerklæring i etterkant. Banner cm for å banne så jævla fort Hva slags biler liker du da? Endret 8. januar 2014 av Hayabuuza Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner laksen for ja, eller hvis du kan vise legeerklæring i etterkant. Banner cm for å banne så jævla fort Hva slags biler liker du da? Banner Hayabuuza for liker for det meste Tyske biler, Audi, BMW, Mercedes..... Asiatiske er ok, og har heller ikke noe imot resten av bilmerkene, bare franske og de to svenske.... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner cm for Audi er gay. Mercedes er bra. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner makrellen for får se hva jeg gjør. Kan ta overdose slik at jeg blir så kvalm og spyr at det overbeviser mor. Skulker ikke, er veldig dårlig form, men mor nekter nok å ha meg hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå