Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner bl for bare ikke ta det for hardt vist hun slår opp en gang, forhold varer sjeldent lenge Banner laksen for Winza: forholdet mitt har vart i snart 3 mnd og ser ut til å bare bli bedre, så håper det varer en stund til. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner udyret fordi jeg søkte på mummy electrocuted while receiving golden shower og fikk opp avataren din Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner Jahdu for det er enklere å søke opp "eddie powerslave" Btw du fikk meg til å søke det du skrev, og jeg fant ikke avateren min, orka ikke bla langt ned, men den var ikke blant topp 20 ihvertfall Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner udyret for å ikke ha hår i håndflatene Åja, men jeg søkte ikke på google, trodde du hadde hørt om det store mummy-fetish arkivet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner Jahdu for oja der ja, ja, men har sett alle der så er ikke så mye innom der lengre. Men henta avataren fra google, selv om er jo stjernen på siden. Mitt store forbilde! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner cm for tar en tur ut jeg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner laksen for er på skolen uten lærer, må prøve ikke få for mye fravær.Flaks lærerne glemmer skrive det ned. Var borte 4 timer i går fikk 2 timer bare. I fjor var jeg borte i 18 dager. Fikk 6 dager og 2 timer på kortet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner laksen for Winza: forholdet mitt har vart i snart 3 mnd og ser ut til å bare bli bedre, så håper det varer en stund til. Banner cm for er det hun diskusjon lena du er i et forhold med? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner winza for nei, haha hadde glemmt jeg hadde noe status Xp Er sammen med "Emogirl1". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner cm for hun er jo bare 14 år Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner winza fordi jeg ikke finner gaffelen min og maten blir kald Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner jahdu for bruk fingrene Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner winza for haha. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner banan for å ha en deprimerende quote i signaturen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner jahdu for det er lenge siden.. Blir verre. Ble så kvalm at jeg bare datt ned på gulvet på badet, og ligget der i halvtime. Hver gang det blir bedre, og jeg reiser meg opp, blir det like ille igjen. What to do? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Banner banan for en dårlig unnskyldning Haater å være kvalm, er vel omgangssyke i en grad du har pådratt deg? Typisk på vinteren også. Hvordan klarer du å være på pcn når du er kvalm? Pleier å ligge i fosterstilling og føle elendigheten. Positive er at når du blir frisk, setter du pris på det.. før det går en stund og alt er tilbake til det vanlige Endret 8. januar 2014 av Jahdu Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner jahdu for det var i en veldig dårlit periode av livet jeg skrev den, og har ikke giddet å endre. Nja, er vel ikke akkurat det samme. Virker ikke slik i hvert fall. Har hatt omganssyke nesten hvert år. Det ble bedre, og jeg tok opp tlf kjapt bare Fant senga nå da, og prøvde se på breaking bad, men den jævla flyalarmen gjør at jeg ikke hører en shit, ved mindre jeg skrur lyden veldig høyt. Men da blir det verre for hodepinen jeh har. Nå skal jeg slutte å klage Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner laksen fordi jeg er 17 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Banner spritty for oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå