Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for jeg er ingen copycat, second life handler ikke om sex Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner winza for å benekte fakta I know, men var noen skriverier rundt "muligheten" for å ha det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for aldri hørt om de greiene der. Irriterer meg over mødre som bestemmer seg for å komme tidlig hjem. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Banner laksen fordi Winza: Hadde jeg vunnet en million, hadde jeg kjøpte 30 Space Wagon-er(bilen på bildet), istedenfor en Aston Martin. Sier det litt om meg? Endret 7. januar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner spritty for å ødelegge min pågående ban om banan som tok på seg selv i stua da moren kom hjem Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for det er en helt annen grunn. Har for øvrig ingen grunn til å dra'n lenger Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner banan for å bedrive ønsketenkning Aldri feil å dra´n litt for det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for det er ikke nødvendig for meg. Sex er så uendelig mye bedre Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for å ha "sex" med en hjemmelagd fleshlight som er satt mellom beina på en bamse Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for å banne seg selv. Du er visst veldig morsom du. Aldri prøvd fleshlight, men kan tenke meg at det er mye bedre å ha sex med kjæresten min enn å leke alene med en fleshlight Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner laksen for vært hos legen i dag tatt noen blodprøver urinprøver osv. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner cm for hvorfor det? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner laksen for de skulle undersøke noen søvnproblemer. Og måtte se om det var noe i blodet osv og stillte masse spørsmål om jeg var depresiv osv..... nja, er sannt, men burde ikke være så utgjørende. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner cm for det kan være medvirkende. Håper det går bra. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner laksen for ja, men ikke i den grad med tanke på at jeg ikke hadde noen mareritt, eller tenkte noe på det osv når jeg sov, og ikke når jeg ligger i senga heller, bare når man føler seg litt ensom. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner udyret for å ta seg tid til og bli bedre Vanskelig for å sove om natten, eller bare generelt? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for tror jeg lar vær skole i morgen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner laksen for Jahdu: Er at jeg sovner og så vokner rundt 3 tiden og ikke klarer sove mere.... gått sånn lenge, og 3-4 timer om natten i flere uker er ikke bra eller sunnt i det hele tatt...LAksen, hmm Jasså, hva skal du da?! Være med dama?! Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner udyret for jeg svarte på en sånn post tidligere i dag her Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner Jahdu for CM: Nei, føler meg helt jævlig. Var hos dama mi inntil i går, og vi begge begynte å bli nokså sjuke. Vet ikke helt hva det er, men å være hjemme er nok det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå