ColdCode Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner Jahdu fordi denne, bananlaks. Verdens mest awesome bil. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner spritty for å poste bilder av en bil jeg var sarkastisk med Han duden øverst lurer på om det er en søplakasse han kan kaste filla i Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner Jahdu for å snakke slik om drømmebilen Og jeg er ikke sarkastisk, eller ironisk for den saks skyld Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 aww jeg var, men søtt. Hvordan skal du skaffe den om du er for høy? Jeg tar gjerne noen cm Jeg banner spritty for å være for høy når andre er lave Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner Jahdu fordi man kødder ikke med 133 bensinhester Jeg er 1.96. Vil du ha litt av høyden min? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg banner spritty for å friste meg når det ikke går an Vær forsiktig før jeg kommer og sager av 15 cm og taper deg med gaffa Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Banner Jahdu fordi gjerne Da kommer jeg i hvertfall inn i biler. Står mellom Golf eller traktor nå da, hahaha Endret 7. januar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ikke morsomt, hadde det vært mulig kunne jeg byttet over litt skjønnhet mot cm Banner spritty for å være interessert i biler Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner Jahdu fordi virker jeg interessert i bil når jeg kjører den haugen der? Men jeg synes den er dritkul Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner spritty fordi det er en form for interesse som en subjektiv Samfunnet tillater det om du lar vinduet alltid være oppe, vi trenger flere mobile søplakasser Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner Jahdu for det blir mitt bidrag til samfunnet Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner spritty fordi du allerede bidrar til samfunnet ved å ønske en kjørbar søplekasse. Synes ikke du kan bidra for mye, det blir ikke rettferdig, så ban on u Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for at spirity postet bilde av en stygg bil Dette er en drømmebil Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner bl for hvordan går det med hasjet? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner winza fordi jeg ikke vet hva nicket ditt betyr Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for winza, jeg har aldri sagt at jeg har gjordt noe. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner laks for å kverulere det opplagte + høre på kvinnediskriminerende hoppoppflopp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner bl for har ikke sagt at du har gjort noe men du snakket om at du ville ha hasj så jeg spurte om du fikk deg noe hasj? Banner jahdu for at nicket mitt er nicket mitt. Det er et navn en kompis jeg hadde på et virtuelt program hadde og så begynte jeg å bruke det fordi jeg likte det og nå er det navnet jeg bruker på fleste plasser jeg er medlemmer på. Det virtuelle programmet heter second life men du har vell ikke hørt om det Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Banner winza for å være copycat Joda, men fristet bare aldri å spille det. Fikk med meg noen oppslag om second life og sex Endret 7. januar 2014 av Jahdu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå