KatrinaS Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner makrellen for nei Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner laksen for å ville drikke på en mandag Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner cm for det blir ikke da, er bare noe jeg følte for heller. Får heller bare ta en røyk ute Hørt noe mer om legalisering av weed? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner laksen for ro deg, du er 16 (mener jeg). Det er vel steder du kan få kjøpt i Oslo om du skal ha noe sterke saker? Fullt av det hvertfall her i Bergen 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner makrellen for slapp av, jeg gjør som jeg vil. Vet godt at det er mange steder jeg kan få tak i. Kjenner flere som selger. Ville bare høre om det var noe nytt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Banner bl for du er ikke myndig før du er 18 Endret 7. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner winza for legger meg Og laksen: Du vet svaret, hadde det blitt legat hadde nok det kommet på nyhetene og overalt, så ikke prøv være kul på tåpelige ting. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner cm for hva mener du? Jeg hadde hørt av noen om at noen vurderte legalisering, men jeg vet ikke hvorvidt det er sant eller ikke. Winza: Det er jeg klar over. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner Laksen for, du tror ikke at det plutselig hadde blitt lovlig uten at noen hadde fått det med seg, På sånne avgjørelser er det store debatter og kommer opp i aviser og på nyheter og du hadde garantert fått det med deg Jeg er forsåvidt usikker hvor lovlig det er på sykehus osv,(som medisin) men tror er forbudt der å i Norge. Ihvertfall e det forbudt nesten over alt verden over så tviler på det blir lovlig offentlig med det første (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner cm for jaja, kanskje jeg bare hørte feil. Det er en stat i USA som har åpna for det i hvert fall. Synes bare det er gøy å følge med på sånt selv om jeg kunne fått tak i det med en gang når jeg vil Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner bl for amsterdam Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner winza for skjønner ikke at du velger den veien laksen! Hva sier dama di? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Banner makrellen for hva mener du? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner laksen fordi jeg skriver fake jobbsøknad. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg banner Spritty for å ha drømmebilen min Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Banner Jahdu fordi jeg har den ikke enda. Jeg er for stor til den(høy) Endret 7. januar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg banner BananLaks for å ikke banne meg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Banner jahdu for hva skal du gjøre med det? Hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg banner BananLeaks, fordi det er hva jeg skal gjøre med det Bilen i signaturen hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå