ColdCode Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Banner Winza fordi på bildet ser du ut som du er 65, og de pleier gjerne å nærme seg bingo-gruppen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Banner spritty for du er fortsatt ung og spretten Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Banner cm for må kjøpe røyk i morra Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Banner laksen for du eller en annen for deg? De som kjøper for andre tar vel jækla godt betalt Endret 2. januar 2014 av AppelsinMakrell Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Banner Winza fordi på bildet ser du ut som du er 65, og de pleier gjerne å nærme seg bingo-gruppen. Banner s for det er james avery (nylig avdød) mest kjent fra fresh prince of bel air. Jeg er 22. Du hadde rett i alderen hans ihvertfall, nice): Banner bl for å banne Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Banner winza for true story Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Banner makrellen for å legge ut et bilde av en mann i singlet...Snakker med dama mi Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner cm for makrellen,jeg kjøper selv. Det er ikke dyrt, og fra en jallasjappe Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Banner laksen for å røyke Banner cm fordi "13, ung og spretten - ses i retten" Banner Winza ford nice, jet var jo spot on med alderen. Kjente han ikke igjen, likte den serien Endret 3. januar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner s for ja mange som likte den serien, 65 er etter min mening alt får ungt å dø på og det av noe så simpelt som en komplikasjon etter en hjerteoperasjon noe som kunne hendt med hvem som helst i hvilken som helst alder. Han skulle ha hatt sin egen serie oppføger etter fresh prince of bel air sluttet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner winza for nå er jeg ferdig, og drar og henter dama før vi tar en kjapp tur innom grønland før vi drar til meg:) Deres planer for helga? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Banner laksen fordi jobbe Og for å bo i Oslo. Er det grønt på Grønland? Endret 3. januar 2014 av Spritty Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner bl for det høres ut som du har opplevd mye med dama di allerede, blir vell giftemål og barn i framtiden Banner s for hva jobber du med? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner Winza fordi firma er privat, men jeg kan si at det er en liten el-butikk, type Expert/Elkjøp/Lefdal. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner sptitty for det høres kjekt ut Winza: haha, det er godt mulig det. Har nærmest bodd med henne konstant siden vi ble sammen. Har opplevd mye ja Kjempegrønt på Grønland as. Nei, det er der jeg kjøper røyk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner laksen for Jeg har fucka døgnrytme ganger 10000 og litt lyst på jobb merker jeg Xp Men finner ikke noe siden er 17...... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 banner cm for god helg folkens.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner appelsinmakrell for Takk! U2! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner cm fordi me love this t shirt 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Banner spritty for haha nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå