Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Banner winza fordi jeg sa ja til laksen sitt spørsmål om jeg liker å ha han her Banner s for vist du ikke hadde lagt til et , etter ja hadde jeg skjønt det:) Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 banner winza for skal operere en inngrodd tånegl i morgen !! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Banner winza fordi ja, jeg liker å ha deg her laksen. Ur a part of da gang Banner spritty for det var søtt. God jul folkens. Skal ut med dama, så vi snakkes 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Banner laksen for God jul ja Vært med dama en stnd nå, så har ikke vært on her siden jeg dro til henne.Fremdeles alt ved det gamle?! Endret 30. desember 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Banner cm for ut på fest i morra Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Banner laksen for da drar vi snart. Kos dere på nyttårsaften Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Banner laksen for da drar vi snart. Kos dere på nyttårsaften Banner bl for å banne seg selv Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Banner winza for drakk nettopp en flaske vin hver med dama. Godt nyttår. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner laksen for cool story bro. Godt nyttår! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner makrellen for godt nyttår! Laksen: Digg, skåla opp med champ, og så sitte sammen med sprit og rum. (: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner winza for drakk nettopp en flaske vin hver med dama. Godt nyttår. Banner bl for er ikke du 16 år? du er ikke gammel nok til å drikke alkohol Banner tc for ok Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner winza fordi mindreårige som drikker alkohol er ikke noe nytt. Det var noe av det første jeg la merke til når jeg startet på ungdomsskolen... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner winza fordi mindreårige som drikker alkohol er ikke noe nytt. Det var noe av det første jeg la merke til når jeg startet på ungdomsskolen... Banner s for jeg liker ikke det, folk som drikker alkohol og røyker fordi dem tror det gjør dem kule og når dem bli godt voksne skjønner dem hvilken feil det var for dem er blitt så avhengige av røyk. Jeg er nok den eneste norske personen som er over 20 som har aldri drukket alkohol Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner winza for :ooo o.OIkke noe galt i alkohol. Røyk derimot ikke bra.Btw, om han hadde vært i Utlandet hadde han plutselig hatt lov. Vin er jo som regel 17,5% og det er akuratt innenfor svak alkohol som er 16 års grense på. (:Btw er 17 selv. Så har egentlig ikke lov heller, men er jo en tradisjon skåle ihvertfall med champagne. (Så ble det noe drikkking etter det, men det er jo valgfritt) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner cm for jeg ser ikke mye galt i at jeg drikker litt iblant. Jeg og dama hadde en god kveld, våkna nryypp. Kan si at jeg røyker iblant også (winza: selv om jeh er 16 :O), men det velger jeg selv. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner laksen for er vel greit om moren din og synes det er greit siden du ikke er myndig Jeg btw kunne aldri tenkt å begynne å drikke eller røyke uansett om jeg er over eller under 18 år Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner makrellen for mkn mor vet ingenting og det er greit. H Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner laksen for, ja er greit, men tro meg, før eller siden finner hun utav det Men er ditt valg, og kan hende hun ikke merker det før du er 18-19, men hun vil finne utav det (: Sånn er mødre XpJa, har ikke noe problem med det heller, bortsett fra at det går en del penger..... haha Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Banner bl for når det gjelder røyking, slutt mens du fortsatt kan før du blir hekta for livet og om 40 år må du ha en pustemaske for å puste Banner cm for jeg ser ikke mye galt i at jeg drikker litt iblant. Jeg og dama hadde en god kveld, våkna nryypp.Kan si at jeg røyker iblant også (winza: selv om jeh er 16 :O), men det velger jeg selv. Banner bl igjen for jeg vil ikke virke pirkete men siden hun er under 18 er ikke hun da fortsatt jente ikke dame? Banner cm for godt nyttår, nyttårsløftet mitt er å ikke ha et løfte:) Endret 1. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Banner Winza for jeg har ingen nyttårsløfter.... om jeg har et er det det som jeg bryter først så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå