Chocolate-Monster Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Banner Zoku for ja! Lol, Men du hadde ikke det profilbildet, husker ikke helt hvilket lengre, men ja husker det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Banner cm for jævla mødre as. Klarer ikke bestemme seg for en drit, og gjør det umulig for meg å vite når det passer at dama kommer opp eller når jeg kommer ned. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Banner laksen for sannt haha, men du kunne jo ringt ho og så funnet ut sånn ca da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Banner cm for dama kunne når som helst, det er bare å få mora til å finne ut av ting... Men fikk ordna, og hu reiser til der jeg er i jula på torsdag. Gleder meg so. Faen. Aldri savna noen så mye før. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Banner bl for jeg er glad jeg ikke bor hjemme lengre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Banner winza for det skjønner jeg godt. Gjør for så vidt nesten ikke jeg heller lengre, da jeg tilbringer mesteparten av tida hos dama, når hu ikke er hos meg. Vi kan nesten definere oss som samboere. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 banner banan for long time no see Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Banner crusher for yup. Tidligere var jeg her hele tiden, men har liksom ikke like mye tid eller lyst lenger. Før gjorde jeg jo ikke stort Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Banner laksen fordi ikke gå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Banner spritty for liker du å ha meg her? Kommer jo innom iblant, bare ikke like mye lenger. Dama kommer i morra, så da har jeg noe å leke meg med Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 banner banan for du er her skjeldent pga dama? have funz:) er her skjeldent selv pga jobb, dama og bilkjøring Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Er her sjeldent pga dame, ting å gjøre, skole, annen bussiness Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Banner The Crusher Banan for at jeg fikk endelig GPUen min til å funke! Fyfaen, har vært livredd flere dager siden den ikke funka, men det var bare biosen Endret 25. desember 2013 av Hayabuuza Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Banner haya dor det er godt å høre Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 banner banan for bare vent til du begynner å jobbe,. no time til pc da gitt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 banner banan for bare vent til du begynner å jobbe,. no time til pc da gitt Banner tc for hva jobber du med? Banner winza for det skjønner jeg godt. Gjør for så vidt nesten ikke jeg heller lengre, da jeg tilbringer mesteparten av tida hos dama, når hu ikke er hos meg. Vi kan nesten definere oss som samboere. Banner bl for det er ikke slikt at foreldrene mine er som din hvor faren din som du har sagt er irriterendes, mener bare jeg er glad jeg bor for meg selv og er alene hele tiden og har fred:) Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Banner winza fordi ja, jeg liker å ha deg her laksen. Ur a part of da gang Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 banner spritty for winza, jeg er elektrikkerlærling. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Banner winza fordi ja, jeg liker å ha deg her laksen. Ur a part of da gang Banner s for ja hva for noe? Banner tc for det du sa Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Banner winza fordi jeg sa ja til laksen sitt spørsmål om jeg liker å ha han her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå