AppelsinMakrell Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Banner spritty for hva faen.. Trenger mer mat mann. De gangene jeg har vært på Peppes har jeg tatt bufeet hvertfall.. Tror det koster 90 kr eller noe. Funker jævlig bra etter trening eller om du er jækla sulten Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Banner appelsin for jeg hater peppes... går aldri dit igjen. Svei av 300kr og gikk nesten like sulten, faen for noe drittbutikk. PB og resturanter er det som funker, men peppes var bare jævlig dyrt og dorlig service osv.Har mange venner som går dit grunnet dorlige servisen. Man ber etter regning, men jeg bare går da, etter vente rundt 30 min uten reaksjon. Ikke lovlig, men fortjent.Men nå ble de strengere med dette og kommer lkøpendes med en gang, så da mista de meg som kunde.200kr for en pizza man ikke blir mett på hva faen.. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Banner appelsin for jeg hater peppes... går aldri dit igjen. Svei av 300kr og gikk nesten like sulten, faen for noe drittbutikk. PB og resturanter er det som funker, men peppes var bare jævlig dyrt og dorlig service osv. Har mange venner som går dit grunnet dorlige servisen. Man ber etter regning, men jeg bare går da, etter vente rundt 30 min uten reaksjon. Ikke lovlig, men fortjent. Men nå ble de strengere med dette og kommer lkøpendes med en gang, så da mista de meg som kunde. 200kr for en pizza man ikke blir mett på hva faen.. Banner cm for hva faen mann ! Betaler 90 kr med en gang og du spiser faen så mye du vil ! Tror Egon og har det .. Men pizzaene på Peppes er jævlig dyre ja Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Banner appelsin for regna med spise pizza på peppes ja, men faen for noen priser, brukte 300, (var alt jeg hadde med) og ikke faen om jeg ble mett...Hva snakker du om med 90kr?! Da får du bare ett stykke jo... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner appelsin for regna med spise pizza på peppes ja, men faen for noen priser, brukte 300, (var alt jeg hadde med) og ikke faen om jeg ble mett... Hva snakker du om med 90kr?! Da får du bare ett stykke jo... Banner cm for lag din egen pizza da istedenfor, koster under 100 kroner og du blir mett. Å kjøpe ferdiglagd pizza til hundrevis av kroner er bortkastet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner Winza for jap lager nesten alltid egen pizza Men var på byen da og sulten og vennene mine dro meg inn på peppes, faen så søppel, griner fortsatt. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 banner cm for aldri sett det? For 90 kr får du sånn spis så mye du vil fuckings shitt.. køddar ikkje. Top secret mann. men sant det, den beste pizzaen lager man sjøl! Med mye kylling på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner cm for jeg dro på egon en gang og skulle ha en liten pizza og kosta egentling 200 men fikk den til 195 fordi jeg ikke skulle ha noe ost, og et glass kola kostet 40. Ser hvem egon er basert på... Banner am ja Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner winza for hater å bli vekket av at noen ringer meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner winza for hater å bli vekket av at noen ringer meg Banner am for meg og, ikke alltid jeg husker samtalen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner Winza for ja... og skjønner ikke de overlever, miste masse kunder, men er nok mange som har for store lommebøker AM: Okei, ehm, hvordan får man til dette?! BAre bestille masse random og bare betale 90 kr. Tror de anmelder meg om jeg nekter betale over 90kr når jeg spiser hos dem. HAr aldri hørt om dette før heller. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Banner cm for hva faen i HELVETTE Jesus Kristus mann amen.. Kebab er best anyway, jævlig billig og jævlig mye mat.. Anyways cm, se her : https://m.facebook.com/peppespizza/posts/10150544411141811 Endret 15. desember 2013 av AppelsinMakrell Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner makrellen fordi jeg er syv timer på jobb hver lørdag og da spiser jeg en boks med ferdigsalat og smoothie. Klarer meg greit jeg... 196 og 70 kg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner spritty for oi, det hadde ikke jeg takla :ooMakrell: Takk!Jap, sannt Kjøper nesten ikke ferdig mat da, men om jeg gjør så kjøper jeg en plass det er buffet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner cm for peppes er jo bra det. Det du skriver, stemmer ikke med mine erfaringer. God og rask service har jeg alltid fått, og betaler rundt 160 for en stor pizza. Jeg og dama delte det, og ble mette samt 4 stykker hjem. Dette var også egenbestemt pizza,så fikk med masse på. Smakte kjempegodt også. Tror du bare er uheldig. 300kr for pizza? Hva faen? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Banner laksen fordi ta to Grandiser for 30 kr stykket så har du mat i laaaaaaaaaang tid... Rart at ikke Rema 1000 viser Grandis på "Middag til under hundrelappen"-reklamene sine Endret 15. desember 2013 av Spritty Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Banner spritty for de viser bare middag som de mener er sunnt ellerno. (:Laksen: Det holdt jo ikke med en Pizza for meg.... og en pizza kosta 195kr tror jeg så 40kr for 0,5ler Cola.Ble 300kr på meg på Peppez, Nja, jeg kjøper ikke der mere ihvertfall, så får andre gjøre hva de vil. (Jeg spiser mye når jeg først skal betale for det) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Banner laksen for spiser du mer enn en stor pizza? Jeg spiser så lite for tiden, så en halv er mer enn nok. Når jeg deler med dama, kan vi ta med 4 stykker hjem også Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Banner laksen fordi grandis er meget sunt, cm. Ost, skinke og grønnsaker Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Banner spritty for, nja ikke veldig mye næring i den nei Uansett ikke jeg som lager de under 100lappen rettene heller, men de som lager dem mener vist at grandis er ikke er sunnt nok ellerno.Laksen: Ja, eller holder med en stor å, men er ikke helt mett liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå