Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Banner spritty for jeg elsker musikk! Må nok snart en tur til legen igjen, merker hører dorlig igjen... trenger sånn spyling osv. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Banner cm 'cuz I just found my soulmate Klarer du en dag uten musikk? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Banner s for hvem er denne soulmaten? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Banner Winza for nei klarer meg ikke en dag uten musikk. Det har jeg ikke oplevd som jeg kan huske. Er alltid 2 timer musikk på buss (standard,) og så noen timer på skolen, hjemme, mens jeg gamer osv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Banner Winza for nei klarer meg ikke en dag uten musikk. Det har jeg ikke oplevd som jeg kan huske. Er alltid 2 timer musikk på buss (standard,) og så noen timer på skolen, hjemme, mens jeg gamer osv. Banner cm for det var spirity som spurte deg om det? jeg elsker musikk jeg også, ser på musikk videoer hver eneste natt før og etter jeg har sovnet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Banner winza for sannt. Om spritty leser så får han nok svar. Ja musikk er digg. Jeg ser ikke videoer så mye, men lukker øynene og sovner til musikk, ellers så hører jeg den i bakgrunnen, gamer imens ellerno så ikke ofte jeg ser den, men hører hele tiden (: Alltid en iPod i sekken, og mobil så aldri kan gå tom Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Banner cm for å bare høre på musikk uten å se selveste videoen laget til den er som å bare høre på en film uten å se den:) du får ikke med deg handlinga Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Banner winza for om man klarer høre det de sier, forteller tekstene deg mye, og man danner seg egne bilder. De er av og til bedre enn det man ser på videoen og motsatt, så det kommer helt ann på. Jeg liker alikevel best høre musikken. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 banner appelsin fordi han hadde en god tur på toalettet tydeligvis Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Banner topvulture for å banne feil. har sovet lite og er sulten og trøtt.... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Banner cm for hater å få for lite søvn. Hvorfor må skolen begynne så jævlig tidlig ? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Banner am for gruer meg til teorien i morra Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Banner haya for lykke til! Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Banner AM for takk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Banner hb for kult brukernavn:) Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Banner Winza fordi soulmaten min er cm Det verste som kan skje i våres liv, er å glemme hodetelefonene når man skal til skolen og må sitte uten musikk på buss og i friminutter Endret 3. desember 2013 av Spritty Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Banner s for går du ungdoms eller videregående skole? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Banner Winza fordi VGS. Hadde min første kjøretime i dag. Har kjørt mye privat, så kjørelæreren var meget fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Banner s for jeg turte aldri å ta kjøretimer, var redd jeg skulle krasje bilen O: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Banner winza for jeg skal avvikle all samvær med far denne uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå