ColdCode Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner laksen for å også ha kjæreste. Og jeg har ikke Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner spritty for det kommer Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner bl for har fått 3 match på tinderegg allerede:) og at jeg gjerne skulle vist hva som gjorde at det ikke funka slik jeg kunne hjulpet andre også Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner winza for aldri brukt sånnt, og funnet meg masse fine jenter.Btw livet suger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner cm for bra deg men for oss menn i gata som hjelper det ikke bare å¨gå ut å spørre folk om dem vil ligge med deg... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner Winza for ikke det jeg gjør heller, du blir kjent med dem, så muligens venner, og så utvikler det seg noe mere etterhvert, eller ikke. Man må bare være seg selv og bli kjent med noen folk så ordner resten seg til slutt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner Winza for ikke det jeg gjør heller, du blir kjent med dem, så muligens venner, og så utvikler det seg noe mere etterhvert, eller ikke. Man må bare være seg selv og bli kjent med noen folk så ordner resten seg til slutt Banner cm for det samme gjør man på nettdating, man er seg selv, snakker og blir kjærester, hele det med å bli venner først hører til på en venne chatte side... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner Winza for, liker best med min måte, så blir man venner og holder god kontakt med mange uten å måtte knulle dem ellerno (:Man har jo en dame og mange venner. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 banner cm for nå blir det pulings lissom Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner appelsinmakrel for fått deg dame?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Banner cm, så du vil ikke pule ei dame? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Banner winza for litt enig med winza her. Cm surrer litt med hva han skriver Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Banner banan for cola Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Banner the crusher for skole...Banan: haha mulig eller skriver, men kanskje ikke helt i sammenhebng Winza: Ikke hvem som helts random. Har jo dame så tenker ikke over det egentlig. skjønnte ikke helt hvor du tok den konklusjoenen ifra utifra det jeg skrev. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Banner cm for man må ikke nødvendigvis bare ligge med de man møter på nett og. Jeg fant dama mi på tinder, og vi er lykkelige nå. Som et par, ikke bare pulevenner som du sier er eneste utvei Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Banner cm for, vist du har kjæreste hvordan all verden kan livet ditt suge da? jeg har aldri hatt kjæreste men jeg klarer fortsatt å være lykkelig Banner bl for noe Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Banner winza for det kan være mange grunner til det. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Banner laksen fordi jeg er 17 år Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Banner cm for, vist du har kjæreste hvordan all verden kan livet ditt suge da? jeg har aldri hatt kjæreste men jeg klarer fortsatt å være lykkelig Banner bl for noe Banner spritty for jeg å. Winza: Alt suger og hun er ikke her akuratt nå, men kommer til meg og skal være her hele helga. Skolen suger, og lærerne kjefter og folk ser rart på meg og jeg har masse agresjn i meg og klare ikke sitte stille og allt blir bare værre.... Men ser ut til å gå bedre igjen, men har alltid perioder som alt og alle hater meg. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Banner cm for du vet jeg alltid har elsket deg så det er ikke alle som har hatet deg. (No homo og kødd). Men du er sjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå