KatrinaS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner makrellen for jeg sluttet å poste i den for lenge siden. Den inneholder uamsett bare tall, ikke noe med mening. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner makrellen for jeg har 1 mill views og 1,6k subs. Bitch Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 banner laksen for unnskyldninger unnskyldninger jeg har 259 og du har 257 posts... n00b Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 banner makrellen fordi at du bare tok ylvis sin låt og lagde en jævla 10 timers sammenhengende sang om hva reven sier! sikkert ingen som har sett gjennom hele heller ! Er jo ikke gøy hvis ingen orker å se videoene man har laget!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner makrell for dobbelpost var ikke intensjonelt Banner makrellen for det var bare noe jeg lagde på 2 min. Nå har jeg folk til å se mine neste videoer Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 banner laksen for det diggeste er at det er min by som har tatt over Norge.. både med regjering (der omtrent alle er fra vestlandet) og ylvis med 190 mill views på the fox... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner Banner Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner makrellen for null banning på 2 minutter.. sykt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner the crusher for få vise dem når bilen din er helt ferdig da Banner chocolate monsters for kult bilde av zombie:) Takk! Er maskottet til Iron Maiden <3 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 banner cm for du henger etter litt nå ja Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner the crusher for få vise dem når bilen din er helt ferdig da Takk! Er maskottet til Iron Maiden <3 Banner makrell for haha @CM: Har du lest alle sidene som avtalt? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 banner banan for blah Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner crusher for kjørt noe i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner laksen for ja Og ja leste alle, 5 sider tilbake ellerno... :oo Masse random banning mellom deg og makrellen Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner cm for haha. Gøy å kjøre Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner laksen for skummelt, bilen begynnte skli, var is på vegen i en sving, var litt høy fart. Så starta framdekka og skli selv med piggdekk. Kom over i motsatt felt, men fikk retta opp bilen igjen, så det var ikke veldig gøy, trodde jeg skulle ta turen rett i autovernet, men bare min side av veien som var isete heldigvis! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner makrellen for jeg har 1 mill views og 1,6k subs. Bitch Hva er youtube kanalen din? banner cm for et eller annet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner winza for lager ny kanal nå haha orker ikke lese?! Likegreit siden var litt flaut osv, og best ikke snakke for mye om det. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Banner cm for fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå