Chocolate-Monster Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Banner makrell for skal jeg sende PM til deg?!Men legger meg, så blir i morra isåfall Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner cm for noen som vil kjøre i 120 på glstt føre så jeg rekker jobben? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner crusher for hodepine og svimmelhet fortsetter i dag. No idea. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner banan for ikkje bja. God bedring Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner crush for jeg prøver å dra på skolen i dag og. Seøv om det er helt jævlig. Har bare ikke råd til å miste flere dager. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 banner banan fordi Gl HF med å dra på skolen! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner top for må nesten dra. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner laksen for hmm, ta noe smertestillende ellerno og dra (: Men VG1 er ikke like viktig som VG2, sålenge du har god nok karakter til å komme inn på VG2 er karakterene ikke så viktige, og fraværet ditt er gyldig, så no probleme der (: Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner cm for har hørt om det, kan man virkelig miste plassen på den linjen man går på til VG2 eller på stusp? Btw, vurderer å melde meg på den abelkonkurransen.. vet noen noe om den ? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner appel for jeg tror du må ha visse karakterer for å komme inn på vg2, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 banner laksen for tror det skal mye til da.. de som velger å gå samme linje videre har vel første prioritet og vel så det, mens de som skal gå om igjen derimot eller skifter linje... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner makrellen for det er mulig. Får se mer om det. Forresten, sover du naken? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner laksen for nei, tidenes moment hvis morra vi vekker deg og du har morgenbrød, og det skal jeg unngå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Banner makrell for nei du må søke på nytt akuratt som fra 10ende til VG1.Jeg sover naken btw Endret 31. oktober 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner cm for er jo ikke jeg som vasker sengetøy osv så prøver å grise minst mulig på det... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner cm for det er bra. Selv sover jeg alltid naken. Føles mye bedre ut. Anbefaler makrellflokken å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner laksen for er veldig deilig når man er nydusja ja *_* Og makrell, man griser ikke til sengetøyet av å sove naken (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner cm for hehe Det med at mor kommer inn gjør ikke noe. Jeg står enten opp mye tidligere eller mye senere uansett. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Banner laksen for morra mi kommer aldri inn på rommet mitt mens jeg er der, isåfall banker hun på først og vrnter på "kom inn". Jeg ligger jo under dyna så ingen ser om jeg har morranbrød eller ikke (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Banner cm for den dyna forsvinner fort altså. Moren min glemmer alltid å banke på, så Tror makrellen er redd for morra si. Han tror noe horribelt skal skje dersom hun oppdager det. Endret 31. oktober 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå