Hayabuuza Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laks for åja, driver og kjører mye for tia jeg også, ikke lenge til 18 års dagen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner haya for det er kult. Bare to år til jeg er der @Chocolate-Monster, sjekk siste postene på forrige side, samt denne lenken her. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laksen for begynt med kjøretimer enda, eller bare kjørt hjemme? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laksen for digg! haha på parkeringsplass da eller?!5 mnd til jeg er der Oii, sykt! Haha jeg sitter med noe skrot jeg å Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner @chocolate-monster for haha På parkeringsplass, ja. Min far ble litt redd, men pytt pytt Har da jo kontroll. Rygging gikk utrolig fint. Noe fordi jeg har parkert trailere med ratt og pedaler i euro truck simulator i noen måneder Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laksen for haha, digg! haha ja de voksne er litt sånn når man kjører i starten Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner @Chocolate-monster for jepp. Men det er en digg bil. Gleder meg til jeg skal kjøre alene om noen år ^^ Husker da jeg var liten (8 år) ville jeg aldri i livet kjøre en bil. Dette endret seg når jeg var rundt 12 osv, så begynte jeg å kjøre traktor Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner cm for du sendte denne meldingen i tråden om sangen jeg la ut Gikk rett på starred Startet sykt bra, satte en i riktig stemmning,mode liksom. Likte ikke helt den biten som starta rundt 0:45 - 1:17. Men sykt fet etter det. Egentlig veldig bra sang! Men man blir revet litt ut av sangen. Tror ikke den er like bra uten videoen til. Likte rappinga helt klart best Bra at du likte den. Det er en del av et større album som du må sjekke ut. Jævlig bra, og jeg har 600plays på den bare under 5 dager. Litt variert, men mye reggae fra snoop lion (tidligere Snoop Dog) Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laksen for skjønner hvorfor faren din ble redd hvis du kjørte 70 km/t på en parkeringsplass når fartsgrensen langs de fleste veiene i Norge ligger på rundt 60/70.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner makrellen for han var enig i det selv da. Det var også en plass langt uti ingensteds uten noen biler og folk i sikte. Lang plass og bare rett fram. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laksen for ja likte sangen sykt godt! Mest rappinga, men selve sangen med video osv var utrolig bra laga! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Banner cm for sjekk ut resten. Fikk melding om at jeg var supersøøt og kjekk. Endret 16. oktober 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laksen for skal det! Bra det! Tror det blir noe etterhvert Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner cm for det blir det nok. Men tror min mor blir mistenkelig når hun ser en plutselig økning på 10k% antall meldinger denne måneden Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laksen for haha, jap det er godt mulig Men det er ikke uvanlig og ho får jo vite noe snart uansett tenker jeg, senest når du skal møte ho kommer ho nok til å ane noe Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner cm for ja hehe. Hun kommer nok til å legge merke til det Heldigvis har vi fri sms og tlf. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laksen for haha, jap Eller jeg bruker mest kik, så sparer jeg penger og kan heller bruke dem på å besøke ho Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner cm for ah Men det går fort en del meldinger. Men jeg elsker å få meldinger så Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner laksen for jeg er heldig som har abonnement og får 400 sms elns i måneden Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Banner appel for det hadde ikkke vært nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå