The Crusher Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Banner banan for cm, jobb Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Banner crusher for my last poop was amazing. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 banner bananen fordi hvor på poop-o-licous skalaen kom the last poop på? 1-10 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Bannner top for det er uvurderlig. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 banner banan fordi god morgen! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Banner top for hahah Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Banner laksen for jeg har vært utplassert i deg.. lang dag :/ Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Banner cm for høstferie, noobs Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Banner laksen for det var forrige uke Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 banner cm for ikkje i bæææærgen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Banner appel for jeg har funnet en jente jeg har blitt kjent med. Though gjennom tinder-app, så har ikke truffet henne da. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) banner banan fordi hvorfor har du ikke profilbilde av en bananlaks? og er du sikker på at det er en "hu"? du vet jo aldri Endret 10. oktober 2013 av topvulture Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Bqnner toå for jeg skal i begravelse nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sbanner crusher for top, jeg er helt sikker. Snakke med henne på tlf etc Eneste problemet er at hun bor sånn nesten 2 mil unna. Det er ikke så veldig langt, men langt nok til å skape skepsis blant foreldre osv.. Men jeg får se hvordan det går først Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Banner laksen for 2 mil takler man jo fint, er bare litt buss, bil ellerno (: Finnes værre, som i livet mit for eks...Men jup, lykke til da, btw hvorfor har du ikke bilde av en bananlaks?! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Banner cm for det blir ikke noe mer med henne. Grunnet sporten hun holder på med, vil jeg nesten ikke få tid til henne.. Men jeg har funnet en ny jente jeg vurderer å bli bedre kjent med. Men hun blir 14 snart, og jeg ble 16 forrige måned. Blir det for stor aldersforskjell? Hun virker som om hun er moden for alder mtp både mental og fysisk utvikling. Hun viser også interesse. Vanskelig dilemma dette her :/ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Banner laksen for hmm, litt vanskelig dette, jeg tok bussen med US i dag med bare 8-10kl og ingen av dem viste noe om å være sammen, de snakka liksom, filmkveld med han i dag, mulig mere osv så de andre han ene slo opp i dag, men han tenker på det så mulig det blir noe igjen osv, de snakker på en måte mye men tror ikke de vet hva som egentlig er i et forhold, det er ikke bare litt sex og noen fine ord liksom XpDet jeg tenkte si var at mange yngre virker modne, men er egentlig ikke det helt, det blir på en måte ikke noe langvarig, men man vet jo aldri. Det er sånn jentene er her, eller jeg ser jo helt anderledes på dem, siden de er jo en del for unge for meg, merker det selv, man forelsker seg liksom ikke i dem, selv de er morsomme snakke litt med osv XpAlderen blir jo mindre viktig jo eldre man blir, så kan jo prøve da, men 14 er ikke veldig gammelt, men vil ikke si 2 år er for stor forskjell Men legger meg, Natta brur! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Banner cm for penis Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Banner appelsinmakrel for du liker det ja?! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Banner cm for jeg er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå