Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner cm for det blir ikke noe mer med henne. Grunnet sporten hun holder på med, vil jeg nesten ikke få tid til henne..

Men jeg har funnet en ny jente jeg vurderer å bli bedre kjent med. Men hun blir 14 snart, og jeg ble 16 forrige måned. Blir det for stor aldersforskjell? Hun virker som om hun er moden for alder mtp både mental og fysisk utvikling. Hun viser også interesse.

Vanskelig dilemma dette her :/

Lenke til kommentar

Banner laksen for hmm, litt vanskelig dette, jeg tok bussen med US i dag med bare 8-10kl og ingen av dem viste noe om å være sammen, de snakka liksom, filmkveld med han i dag, mulig mere osv så de andre han ene slo opp i dag, men han tenker på det så mulig det blir noe igjen osv, de snakker på en måte mye men tror ikke de vet hva som egentlig er i et forhold, det er ikke bare litt sex og noen fine ord liksom Xp

Det jeg tenkte si var at mange yngre virker modne, men er egentlig ikke det helt, det blir på en måte ikke noe langvarig, men man vet jo aldri. Det er sånn jentene er her, eller jeg ser jo helt anderledes på dem, siden de er jo en del for unge for meg, merker det selv, man forelsker seg liksom ikke i dem, selv de er morsomme snakke litt med osv Xp
Alderen blir jo mindre viktig jo eldre man blir, så kan jo prøve da, men 14 er ikke veldig gammelt, men vil ikke si 2 år er for stor forskjell ;)

Men legger meg, Natta brur!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...