Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Banner the crusher for den blir sikkert fet da! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Banner cm for skal sykle 85km i morgen ! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Banner appelsinmakrell for jeg skal game COD i morra.... tenkte prestige. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Banner cm for dette kunne vært laksen : http://mobil.bt.no/nyheter/innenriks/Sjafor-ovelseskjorte-i-200-kmt-pa-E-18-2980699.html#.UlB_9Y0azCQ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Banner appelsinmakrell for jap haha han ble kjendis hos vegvesen med en gang jo Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Banner cm for jeg har kjøpt på ebay for 300kr totalt på to dager. Mor vil drepe meg når hun sjekker banken Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Banner laksen for haha Xp Men det går nesten da, i forhold til en venn av meg som brukte 5k på en uke Xp Bare i går brukte han 1200kr på mat og bading osv og filmer, mens jeg klarte meg med 250kr Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner cm for det er forskjellige foreldre. Mine dreper meg for den minste ting. Kjøpte 4 3.5mm jack i fire farger To duosplittere(lyd) Hestemaske () ET kult etui/beskyttelse for gs4. Og to ting jeg har glemt. Alle varene vil komme rundt samme uke, dag etter dag haha. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner laksen for det er jo dine penger da kan de jo ikke drepe deg for dine avgjørelser?! Haha det er digg da! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner cm for jo, de gjør det. Selv om jeg får inn 6-700kr per måned bare fra stipend... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner laksen for lol.... jeg får ikke stippend engang... :/ Eller jo 930kr i året.... Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner cm for . Men i teorien er pengene mine, mine penger. Men det virker ikke sånn. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner laksen for skjønner (: Ja kan offte virke sånn, men tror det er best du ikke bruker opp alle nå, og heller sparer litt til seinere siden du vil få bruk for dem Og det er greit med et lite grunnlag når man skal ha bil, lappen eller leilighet etterhvert (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner cm for ja, det er klart. Men jeg er ikke den som bruker mest penger akkurat. Det er bare snakk om slike småsummer sjeldent, og det takler de ikke. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner laksen for det er rart... bruker sånne småsummer hele tiden, litt dummt ettersomm jeg egentlig må spare Xp Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner cm for vondt i ryggen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner the crusher for trent feil eller skrudd på bilen?! Men uansett ikke bra :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Banner cm for I am seriously afraid of fact that we're going through the same scenario 5th time in a row ... and this time is not problem in development, port, existing of PC version or something like that, it is just "money scheme" that R* is using for so many years, and despite promises how will they close that famous gap between consoles and PC (where Max Payne 3 was just blind eye), still - MONEY TALKS Hvorfor R*, hvorfor? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 banner banan fordi kan ikke stole på r*, men de greier å lage gode spill som regel ^^ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Banner top for hvorfor oppdaterer ikke YT channel total views seg? Har 40k flere views enn det som står på kanalen min. Den har ikke oppdatert på en uke etter en av videoene gikk fra 1k-60k views. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå