Chocolate-Monster Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Banner appelsinmakrell for å bli sur på storerbror bananlaks Laksen: Du har hatt PS3 lengre enn mars Xp Husker du snakka masse om hvor mye du gama MW2 på PS3 før i tiden Xp Og at den bråkte så jevlig osv, var først rundt jul litt etter jul du gikk over til PC snakking Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Banner cm for det er ikke sant. Spilte aldri på ps3 etter mars, og slutga før etter en lang pause. Cod har jeg ikke spilg på år og dag og er ikke noe jeg vil assosieres med. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Banner laksen for om du hadde lest det jeg hadde skrevet skrev jeg at du slutta med PS3 rundt jul envei og gikk over til PC. Mars er noen mnd etter jul Har ikke sagt du har spillt etter MArs heller. Og det er nå det jeg husker fra September i fjord osv da vi snakka. Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner cm for det kan være riktig. Men jeg spilte nok ikke cod rundt jul eller før det. Gta, fc3, osv var det da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner laksen for ja det stemmer Husker bare da jeg gama COD skrev du alltid jeg er sykt lei COD spillte MW2 osv hele tiden før Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner cm for det kjenner jeg ikke til, og vil ikke assosieres med Tatt flere selvinngrep på inngrodde negler på finger og tær selv. Jævlig vondt der og da, men betennelse forsvinner og smerten går vekk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner laksen for har ikke du hatt den neglen utrolig lenge?! Sikkert et halvt år ellerno?! :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Banner cm for jeg snakker om flere negler. De to opererte tærne er fine, men fikk på en tå og to fingre også. Det er koselig De tå stortærne begynte ved juletide btw. Endret 21. september 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner laksen for oja, uff ikke bra, er det sånn man bare får eller kan man gjøre noe for å forebygge det, siden er sikkert ikke så deilig og vet ikke om det ser så deilig ut heller, På fingerne er det jo litt vanskeligere skjule å. Mulig det hjelper ikke klippe neglene for korte så de vokser ut i samme vinkel igjen ellerno?! (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner cm for det er ofte å forebygge, men ikke i alle tilfeller. Tidligere, var det grunnet feilklipping, men ikke nå. Eller kanskje som følge til det, men klippet ordentlig etter det med tærne begynte. Ser ikke jævlig ut på fingerne da jeg "opererer" selv før betennelse slår inn. Må bare ikke få foreldrene mine til å få snok i det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner laksen for okei JA bra, men gjøre det hjemme siden om du går til legen har de jo plikt til å melde ifra til foreldrene når du er under 16 tror jeg. (Sry er ikke helt sikker på alderen din) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner cm for er 16 tirsdag. Men jeg vil ikke at foreldrene mine skal vite om dette. Legen hjelper ikke i det hele tatt på dette. Han tror det hjelper å rense det bare, når det er neglen nedi kjøttet som er problemet. Jeg renser med steriliseringsmiddel på det jeg bruker, clorhexidin etter, og fucidin etterpå der igjen. Rent og pent, og går bra. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner laksen for okei Men du sa opperere i stad, Gjør du det hjemme da, siden om du gjør det hos legen tror jeg han er pliktig til å si ifra til foreldrene om at du har vært der ellerno. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Operasjon hos kirurg er så komplisert at jrg måtte ha vært hjemme i noen dager og ikke kunne gå. Jeg snakker om selv"operasjoner" der jeg fjerner den delen nedi kjøttet sjæl Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner laksen for nettopp ferdig etter å ha syklet 4,9 mil... Schade Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner appelsing for det er bra Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Banner laksen for oki, hmm håper går bedre igjen etterhvert da Jeg tenker trene i morra igjen (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Banner cm for neglen på en av to opererte tær løsna litt på sida i dag. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Banner laksen for å klippe den så kort som mulig og bare vente hva som skjer?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Fittehorebukk, jævlig fint banneord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå