AppelsinMakrell Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Banner laksen for shitfaced cockmaster Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Banner zux for hei.. Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Banner BananLaks for hei på deg Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Banner pushit for hei på sei Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Banner apelsinmakrell for mange ting,1. Det er mange nye her inne.2. Du er i familie med bananlaks?!3. Jeg så en kjempebra film! (Beyond a Reasonable Doubt)4. Jeg burde legge meg er skole i morra... :/ Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 banner choc for ja er vel på tide det kommer noen nye her samt gårsdagens breaking bad episode var uber awesome! Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Banner topvulture for at jeg ikke har sett Breaking Bad enda. :/ Endret 17. september 2013 av Pushit Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 banner for pushit fordi det der er en skam, se det så snart du kan! ventet selv en stund før jeg så det, men damn så bra det er ^^ Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Banner topvulture fordi jeg får ikke spilla GTA. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Banner ery for ikke jeg heller. (Se signatur ) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Bannrt banan for jeg fikk gta av dama igår Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 banner crusher fordi vet ikke helt hva jeg skal forvente av GTA V, har en kompis som jobber i rockstar som QA og jah hjelper på, men kjenner meg selv når det kommer til GTA, blir sånn bittelitt story og så resten bare mayem, første sjansen jeg hadde igår stjal jeg en buss og fekk 4 stjerner etter meg, skulle bare ha ride bort til frisøtren og klippe på meg ett skjegg(akkurat den delen var merkelig hehe ) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Baner top for wut? Har ikke spillt det så mye selv enda, dama låner tv'n min for å spille gta Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Banner crusher for jeg tar det på pcen. Er forresten allerede laget ferdig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Banner laksen for haha, kan game allerede jeg Lönner seg ikke bare henge seg fast til en platform, btw har du jo PS3 allerede, mangler jo bare spillet :ooEr ikke verdt vente 4 mnd for å spare 500kr vel?! Når du får det har jo alle runda det og bare chiller og temaet er på vei ut mens du ikke har starta. Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det kommer nok før. Dette ble laget samtidlig so. X369 og ps3. Iv var en port som ble laget lenge etterpå. Driter i om andre ikke spiller det når jeg har det. Pc er og blir min plattform, og den beste opplevelsen får jeg alene. Har ikke ps3, og ville heller ikke kjøpt til det. Jeg fikk hodepine etter halvtime, og ble irritert osv hver gang jeg spilte på konsollen. I dunno why. Det er ferdig. Kommer bare an på når R* velger å lansere det, mest sannsynlig med tanke på profitt. Kan skrive en bok med aøle bevisene, lekasjene og argumentene om pcversjon og release date. Gud. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Banner laksen for haha, fort du skifter mening, husker du bare hadde PS3 før og gama COD osv, de hodeproblemene kan ikke være så gamle da Ja skjønner, haha jap du har nok mere peiling der, jeg følger ikke med lengre etter at det er ute til PS3...Ja, tror nok det kommer rett før jul. (: Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Banner cm for lolz mann Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Banner cm for jeg endra ikke mening fort. Spilte aldri ps3 omtrent. Derfor jeg bygde pc i mars, ogbikke rørt annet siden og solgte ps3. Cod spiller jeg ikke haha. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Banner cm for jeg endra ikke mening fort. Spilte aldri ps3 omtrent. Derfor jeg bygde pc i mars, ogbikke rørt annet siden og solgte ps3. Cod spiller jeg ikke haha. Banner laksen for faen gidd å ikke skrive meg istedenfor cm da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå