settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner BananLaks fordi jeg tror faktisk det er en regel mot fremmedspråkprating på forumet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner settings for du kan spørre CM om det var noe språk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Banner laksen for jeg så noen spor til nederlandsk om det var det du hintet til Kopierte i translate, fikk fram Engelsk, fjerna en bokstav fra what og fikk Tysk til svar haha Xp Endret 7. august 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner laksen for jeg så noen spor til nederlandsk om det var det du hintet til Kopierte i translate, fikk fram Engelsk, fjerna en bokstav fra what og fikk Tysk til svar haha Xp Haha Banner deg forresten! Hva oversatte du det til? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner laksen for Igjenkjenning Tysk-Norsk: Ouch iuch what zur liche. - Ouch hva du iuch sjon. Igjenkjenning Engelsk-Norsk: Ouch ouch that zur bleiche.. - Ouch ouch at zur Bleiche. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner cm for hva betyr det i norsk? Du som er german. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner laksen for høres ut som pakkistysk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner XuX for ich ein waschemhiddhel-apostrofen. Neida. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 banner laksen for fick dich, deine fotze 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner zux for Was zum Teufel? Sollten Sie unhöflich sein? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 banner laksen für lick mich am Arch, deine Grosse (har ikke dobbel s) Hurensohn ! (tyske cs folk som har lært meg). ^^ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Banner ZBT for haha, Hier hast du dein ß du mega Hurensohn mit zerquetschten schwanz der dir aus den ohren quillt. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Banner cm für vielen Dank und fick dich du Drecksau! Deine Mutter schwitzt beim Kacken! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Banner zux für fich dick! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Banner laksen für dann habe ich deine mutter gefickt ! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Banner zux for dritt. Er hos faren min, og må bruke laptoo. Den er så treig i forhold til hva jeg er vant til! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Banner banan for jeg har satt inn 6.5" mellomtoner i bil idag Endret 8. august 2013 av The Crusher Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Banner the crusher for digg! Laksen: Hva bruker du til vanlig?! Mobil er sjeldent raskere, med mindre man sitter ganske nerme ruteren. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Banner cm for jeg tenkte på ytelsen jeg da. Jeg er hos min far, pg bruker da reiselaptopen. Forskjell på det og den selvbygde stasjonære pcen. Nettverket har ingenting å si. Jrg gleder meg til jeg kommer hjem og kan mekke litt på pcen. Må først fikse pcen, så skal jeg kanskje legge om på kabler, slik at det ser fint ut, og at jeg kan tørre å bruke vindu på det. Kanskje kjøpe noen lys å ha i og. Det er en hobby dette og, på samme måte som bil. Fordelen er at data er billigere generelt. Men skulle gjerne hatt en bil å mekke på sjæl. Gleder meg til å kjøpe bil. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Banner laksen for ja skjønner den Jeg digger bil, men vet ikke hvor mye jeg har råd til å skru med med det første. Fordelen med PC er jo at det meste er lovlig, men på bil er det regler på alt, kan ikke ha så og så stor motor ikke de delene, ulovlig trimme med dette osv.... Men bil er nok litt gøyere, eller ihvertfall mere sosialt, siden tar jo ikke så ofte kjøreturer alene (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå