Chocolate-Monster Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner ZBT for hadde ikke briller nei, og kan love deg måtte tømme øynene for sand.... Jeg syklet jo igjenom skogen først da er det ikke så bra med briller, siden man detter litt, må bære sykkelen til tider osv. Og nei sykkel med motor haha hva faen, da holder jeg meg til vanlig sykkel og bil ellerno Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 banne cm for haha! hørtes bare helt jævlig ut med nesten 70 km/t på terrengsykkel på grus. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner ZBT for ja var jevlig..... blir nok ikke ned der med det første igjen. Ikke uten briller ihvertfall. (: Satte ny record for den sykkelen ihvertfall Xp Har syklet i 72,5 med en anen terrengsykkel, men det var i Tyskland. Var på sykkeltur der og ned en fjellkjede (liten) som heter Harz. Hadde nok kunne klart mere, men vi bremsa da siden hadde terrengsykkel og bagasje bakpå Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 banner cm for helvettes drittvær! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Banner crusher for jas... Sykla i dag å, skulle til et sandtak og kjøre litt med terrengsykkelen, på vei hjem kom det været og ble dusja. Kom hjem helt igjenomvåt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 banner cm for jeg kasta tinga mine inn i bil og satt meg der når regnet kom Lenke til kommentar
slettetslettet Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Banner The Crusher for at han ikke sto ute i regnet å ble våt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 banner densomhjelperdeg for jeg satt meg heller i bil Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Banner the crusher for å være smartere enn meg. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 banner cm for neste gang, kast deg inn i nærmeste bil Jeg får prøve å bli ferdig med de helvettes kablene imorgen, og få på igjen paneler og slikt. Skal bytte dempere og fjører + bremser til helga Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Banner the crusher for ja skal det Bytter du så mye?! Det som var på var jo ikke helt gåent alt sammen eller?! Du bare bytter alt for det er gøy å skru?! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner cm for bil er senka, men slår neddi alle plasser, så fjerner det. Bremsene framme er kake Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner the crusher for oja Ja digg å gjøre det selv å. Sålenge det er mulig gjøre selv og ikke krever mye. (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner cm for det tar en dag å fikse drt når vi er 3 folk Lenke til kommentar
slettetslettet Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner The Cursher for å lage en samtale her Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner DenSomHjelperDeg for å være ny! Velkommen hit btw Crusher: Okei, nja da klarer du det lett på en uke alene da Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Og bannen BL for å snike i bannekøen... Banner Cm for å ha lav tro på crusher... Dempere foran er plankekjør på ca halvtime hver (med grei margin, om alt er som det skal og ingen runda bolter osv..) Bak er det somregel litt mer knotete, men skal vel være gjort på en time. Det tok meg og bror mi 4-5 timer og ta alle bremseklossene, kaliprene osv på en Audi fra 2003. da på bukk. mye mer knoting på bakken da.... men er dere 3 mann som kan skru litt fikser dere dempere og bremser på en rundt 4 timer tenker jeg. Endret 7. august 2013 av settings Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Banner settings for the expert has spoken! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Banner cm for å være kvikk. Ouch iuch what zur liche. Endret 7. august 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå