The Crusher Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 banner cm for håper drittværet gir seg så jeg kan drive med bil igjen snart! banan: we play tdu2 later Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner the crusher for ja... er jo fint store deler av dagen, men så plutselig kommer det en bøye igjen -.- + torden som regel..... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 banner cm for været er helt greit uten å. Akkurat syklet tur retur til besteforeldrene mine for å mate ei katte Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner the crusher for digg! Sporty du Jeg har sovet på et bord i natt, ble vekka rundt 4 tiden og la meg på en benk der istedenfor. Vondt i hodet, stiv og trøtt... faen Xp Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 banner cm for jævla helvetes fitte satan rævhøl pikkhode rævkjørte kaninvortesvinfaen penisforlenger i rompe promp fis bæsj tiss jesus amen 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner ZBT for de siste orda kunne du gjerne droppa Vi er jo faenikke på noe gudstjensets her!! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner cm for faen i helvette, jeg må sove.. jobbbbbb imorrrra Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner le crush for fuck. Tåa mi gikk ned i vekt betraktelig i går. (Veldig bokstavelig og fysisk talt) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner banan for not good Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner the crusher for true story. Laksen: Hvorfor eller hvordan veier du tåa de?! Eller er det sånn at man ser det helt tydelig?! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner cm for lunch Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner crush for nam. CM: Nei, det var bare at de åpna tåa, tok ut mye verk, neglekanter og en lkten del av tåa for så å sy igjen. Akkurat samme prosedyre som tidligere. Men noe positivt er det. Får sett mange serier Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner laksen for oja, og om det i tilegg er bedre etterpå er det jo enda mere positivt enn seriene Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner cm for buss sjåføren er treig. Har enda ikke kjørt, så blir enda lenger til jeg kommer hjem... jeg vil skeu bil! Banan: god bedring Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner the crusher for så mye du skrur på den er den jo i helt perfect stand egentlig da?! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner cm for jeg skal fikse anlegg i den og så er det en del skruing som må gjøres skifte bremser og lignende. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner the crusher for okei, men digg! Kommer til å bli fet denn! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner cm for send meg ei meld på skype så deler je bilder Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Banner the crusher for ja gjerne det Etterpå, du pleier jo å være oppe lenge, siden skal spise og dusje nå. Kom akuratt hjem fra en tur igjenom skauen. Kom opp i 66,2 men det var på hjemveien på asfalt.... Men har ikke klart det med den sykkelen før (Breie dekk, og lagd for tereng) Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 banner cm for 66,2 km/t på en terrengsykkel ? det høres jo faen helt jævlig ut, må jo svi noe jævlig i øynene om du ikke har sportsbriller. eller mener du sykkel med motor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå