AppelsinMakrell Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 banner cm for dette er en jævlig random tråd, så kan vi ikke spise en is mens vis sitter i en gul bil på mallorca? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Banner ZBT fordi dere er nææææsty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Banner nudlepus fordi jeh er trøtt Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Banner The Crusher because the Power of coffe!!! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Banner nudlepus for jeg drikker ikke kaffe Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Banner The Crusher fordi det gjorde ikke jeg heller helt for en uke siden. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Banner nudlepus for hva skal jeg finne på idag i det dårlige været? Endret 3. august 2013 av The Crusher Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 banner The Crusher fordi du kan se film eller noe vel Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Banner nudelpus for kirurgen skapp meg inn FØR tiden. Snakk om flaks. Kom da hjem, og fikk sett på flim TIDLIGERE enn normalt. Btw, det svir når blodet siger ned ass. Har foten oppe hele tiden, men begynner jeg å gå, svir det. Men jeg bryr meg ikke. Har fått så høy smerteterskel etter konstante smerter i hele år. Hurra. Btw, smertestillende er for pyser. Sett på fim og spilt civilization. snudde den ene monitoren så kan spille og se filmer mens jrg ligger her og laxern. Bandasja har blitt rld til sånn info. Så nettop ferdig the day the earth stood still. 7/10! Hater at linsene mine blir duggete. Fuck no. Men da får jeg bare bruke feriebrillene mine da haha sola skinner....(NOT) Heisekraner klint oppover mot horisonten. Jeg har hvitmaling i taket, og en oransje klokke på hånda I'm powerful. Onani,wut da einzen habe frozen. Waschemiddhel liksom. Har noen tips til hva jeg kan gjlre? Som dere ser, så har jeg veldig god tid Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Banner laksen for gjør noe nyttig. Begynn på neste års pensum i matte på VGS, eller andre fag. Se dårlige filmer. Anbefaler Hobo With a Shotgun, om du ikke har sett den. Se alle South Park episoder + Family Guy, Futurama, Simpsons osv. Rydd rommet ditt. Baking. Tilfredsstille seg selv. Uendelig med muligheter! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Baner zvt for tunde2. Er trøtt og fø3 ikke sove. GUTEN natt. Kan ikke tilfredstille meg, for da rister det i foten, og det er ikke bra. Ser på mye rart skal jeg si deg Endret 3. august 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Banner laksen für Gute Nacht mein Sexualverbrechen. Er det RedTube eller YouTube det går i? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Banner zbt for ikke noe slikt enda. Får se imorgen! Men som sagt, blir et lite problem når det rister. Noen tips her? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner banan for tdu2 i kveld? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner crusher fo du kan bare når jeg ikke kan og omvendt! Operert i går, så får desverre ikke spilt det :/ Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner banan for fillern god bedring da Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner tc for jeg skal kjøpe meg ny sykkel snart og sykkelsko + pedaler hybridsykkel på 10,2 kg og hva er tdu2 ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner zux for nice Tdu2 = Test Drive Unlimited 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner min krøsj for vi får ta det igjen siden Har bare med pcmus til senga og snudd en monitor rundt så jeg ser. Bruker skjermtastatur for å skrive osv. Spiller da spill som bare trengs mus til. Deriblant civilization V og wolfenstein Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Banner laksen for hjemme igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå