KatrinaS Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Banner zux for lulz. Stikker og henter ratt snart Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Banner laksen for ratt ? Til hva ? Hva skal du med ett ratt? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Banner zux for rqtt og pedals til pæsen Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Banner laksen for hoi hoi ! D er gudd ! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Banner ZBT for kjøpt meg helt nytt profft bokseutstyr og må vente med å bruke det fordi har noen sår på knokene og vil ikke få blod i hanskene..... -.- Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 20 er digg. Pingle! Banner laksen for nja digg om man skal trene kanskje, men for kalt til å chille, bade osv. Pingle, hmm kan diskuteres men jap ser ingen grunn i å hive meg i et iskaldt vann når man allerede fryser i 20 grader Jeg bare elsker varme, hver gang jeg og familien min er på sydenferie, går de alltid i skyggen siden det er for varmt i sola mens jeg legger meg ned å soler meg. Jada 35-40 grader i skyggen er helt greit det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Banner laksen for nja digg om man skal trene kanskje, men for kalt til å chille, bade osv. Pingle, hmm kan diskuteres men jap ser ingen grunn i å hive meg i et iskaldt vann når man allerede fryser i 20 grader Jeg bare elsker varme, hver gang jeg og familien min er på sydenferie, går de alltid i skyggen siden det er for varmt i sola mens jeg legger meg ned å soler meg. Jada 35-40 grader i skyggen er helt greit det Banner cm for vi hadde ikke blitt gode venner Sydenvarme takler jeg utrolig, og kan være i sola og ikke bli utslitt grunnet det. I Norge, blir jeg utslitt og takler ikke varmen, selv om det er kjøligere enn i syden. Merkelig. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Banner laksen for cm, bruk sportsteip, problem solved ! Jeg liker heller ikke når d er så jævlig varmt i norge, men elsker varme i sydenland <3 når jeg var i bulgaria for to år siden var d helt jævlig varmt, d var den varmeste julimåned på 40 år elns der Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Banner ZBT for funker uten for meg, kjøpte allt skikkelig pro, vanlige og MMA hansker. Tar det ikke for seriøst, bokser aldri mot noen. (: Laksen: Tok han ikke, du er jo nesten lik til meg bortsett fra at jeg liker varme best uansett ?! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Banner cm for jeg har vært hos min far. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Banner the crusher for oja, kos da Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 banner sjokoladen fordi arbeidsmoralen min i dag har ikke vært på topp! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Banner apen fordi mannen som skal montere ny nettplugg(?) i veggen ikke kom i dag. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 banner JoseCuervo for om det var avtalt idag, hadde jeg klagd Lurer på om jeg skal kjøre en tur Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Banner the crusher for å gjøre meg missunelig... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Banner cm for å gjøre meg misunnelig. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 banner banan for ingen kjøring idag Hvorfor blir dere misunnelige? Har ikke lappen ellerno, har bare lyst til å kjøre bil Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Banner crusher for det vil jeg. Har lyst til å kjøre. Men drar på garden/halvt til fjellet i morra, så blir vel noe på jirde tenker jeg, men pickupen Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 banner laksen for pikkupp, tok du den? høhø Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Banner ZBT for jeg er lei gaming! :o The Crusher: Oja, trodde du hadde den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå