Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner ctusher for jeg sykler i tunge lange bakker i grus. asfalt er litt annerledes, man bare ruller bortover der :p

Er nesten 1:75, og veier 66 kilo nå (73 kilo før jeg begynte å sykle)

2 timer på 33 mil synes jeg da at var en god tid. men blir alltids bedre. Starta jo som veldig dårlig trent, og veldig lite sykkelmuskler osv, så det er kjempeforbedring.

Lenke til kommentar

banner laksen for det er jo drittbra syns jeg ! er lav jeg da, 1,70m og 52 kg :p spiser sikkert for lite.. btw laksen; hvorfor ikke jogge og? har du tilgang på en løpebane f.eks, da er det lett å måle fremgang. f.eks rekordforsøk på annenhver uke, der du veksler mellom 1500, 3000 og 5000m, og løper intervaller :) om du vil gå ned i vekt, så er jo jogging bedre enn sykling og da ;P fra 73 til 66 er jo veldig mye.. hva gjorde du for å klare d? ikke spise noenting og sykle masse eller? :p

Lenke til kommentar

banner cm for å banne feil person ! exactly, jo mer vekt, jo mer løfter du! men sånn sett, hva spiser dere sånn vanligvis etter trening osv? har ikke noe proteinpulver ass, men spiser mye egg, kylling, salat osv og havregrøt. har hørt tunfisk er veldig bra men vil ikke kjøpe d om d er noe drit :S tror jeg må komme meg mer på trening og kosthold sidene på forumet.. :p

Lenke til kommentar

banner laksen for det er jo drittbra syns jeg ! er lav jeg da, 1,70m og 52 kg :p spiser sikkert for lite.. btw laksen; hvorfor ikke jogge og? har du tilgang på en løpebane f.eks, da er det lett å måle fremgang. f.eks rekordforsøk på annenhver uke, der du veksler mellom 1500, 3000 og 5000m, og løper intervaller :) om du vil gå ned i vekt, så er jo jogging bedre enn sykling og da ;P fra 73 til 66 er jo veldig mye.. hva gjorde du for å klare d? ikke spise noenting og sykle masse eller? :p

Banner cm for jeg jogget litt iblandt før. Problemet var bare at jeg dyntes det var dinnsykt kjedelig, og jeg gadd aldri å gjøre det. Sykling synes jeg er veldig gøy. Jeg liker fart og spenning, så det passer utmerket. Det er mye lettere å finne motivasjon når man gjør noe man liker, fremfor noe man ikke liker.

Dog skal jeg kanskje begynne å løpe lit igjen snart. Det er en stund siden sist. Men det er jo bra å sykle også :)

Er det ikke sånn at styrke ikke er like bra om man driver med cardio som sykling osv? Hører mange sier det nemlig, men jeg er ikke sikker :p

Trener noe styrke hver dag. Push ups og noen andre øvelser i tillegg til planken. Sist klarte jeg planken i 3 minutter :p

Har kjøpt sykkelhansker og sykkelbukse, i tillegg til en sekk hvor man har en slags pose med vann oppi. Godt med bra utstyr!

Lenke til kommentar

banner laksen for: de fleste som trener styrke trener også cardio, men; ønsker du å bygge muskler, så må du ligge i overskudd av dagsbehovet for kcal. vil du gå ned i vekt, må du ligge under. trener du cardio og, så må du spise enda mer :) og jeg prøver å ligge akkurat litt over eller på dagsbehovet, for man blir aldri feit av å spise litt over hvis man trener samtidig! styrketrening hjelper veldig for å få en strammere kropp hvis du skjønner :) og grunnen til å også gjøre cardio er at du vil jo ha god kondis samtidig som du er sterk osv. men d er bra å ta planken osv. du kan også gjøre forskjellige crunches øvelser som trener mage, ta pullups, og dips, som er veldig bra!

Lenke til kommentar

banner laksen for: de fleste som trener styrke trener også cardio, men; ønsker du å bygge muskler, så må du ligge i overskudd av dagsbehovet for kcal. vil du gå ned i vekt, må du ligge under. trener du cardio og, så må du spise enda mer :) og jeg prøver å ligge akkurat litt over eller på dagsbehovet, for man blir aldri feit av å spise litt over hvis man trener samtidig! styrketrening hjelper veldig for å få en strammere kropp hvis du skjønner :) og grunnen til å også gjøre cardio er at du vil jo ha god kondis samtidig som du er sterk osv. men d er bra å ta planken osv. du kan også gjøre forskjellige crunches øvelser som trener mage, ta pullups, og dips, som er veldig bra!

Banner zux for jeg skjønner det. Dog er målet å få en litt slankere kropp og bra utholdenhet. Når jeg er på et nivå jeg selv er fornøyd med, begynner jeg med styrke.

Jeg er veldig glad i å sykle, så det er noe jeg vil fortsette med. Å bygge muskler er for det meste meningsløst når man skal ned i vekt i tillegg.

Lenke til kommentar

Banner the crusher for hvor har du vært?!

Laksen: Joda det er kaldt, jeg vurderer ta på meg genser, er jo bare 20 grader ute elleno! :oo

Må helt klart flytte til et varmere strøk etterhvert, Norge er hakket for kaldt for meg.

20 er digg. Pingle!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...