Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner zux for jeg vet hva problemet med endomondo på android er. Du må skru på gps i god tid før syklelturen. I fag tracka den ikke store deler av den siden jeg skrudde på rett før.

 

Skal forresten operere i nær framtid. Skulle aldri trodd at jeg kunne ha gledet meg til en operasjon, men jeh gleder meg som en unge.

Lenke til kommentar

Banner bananlaksen for operasjon for inngrodd tånegl? Gjort det samme selv. Hadde det faktisk i over 1 år.. ga seg aldri.. så var det mye venting på operasjon og! Har faktisk samme problem nå og, bare med den venstre, men ikke så gale etter et besøk hos en fotpleier/fotbehandler elns..

 

PS: husker når jeg tok bedøvelse i tåen. Jævlig ekkel følelse..

Endret av ZuxBigTaim
Lenke til kommentar

Banner zux for jeg vet at det lett kommer tilbake igjen. Har ingen forventninger utenom å slippe det fæle i sommer. Sånn det er nå, kan jeg ikke gå barbeint blant folk. Det er hovent og stygt, og en del verk.

 

Det kam jeg tenke meg :p

 

Hvordan var det når bedøvelsen gikk ut?

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Banner cm for har trent styrke! Da får jeg sykle 28km i morgen så jeg får brukt endomondoen min litt :) Hva er btw vanlig å ta i vekt på manualer?

Det kommer ann på, benkpress tar jeg 20 reps med 30kg + stanga. Knebøy kan du ha 90kg-120kg. Ellers bruker jeg 7-10kg som manualer og da heller 50 reps eller 100reps. (:

 

Pleier offte bare trene kroppen med egen kropsvekt og uten vekter. Da blir man også sterk men slepper muligens senskader eller ryggskader osv siden ledda ikke blir så slitt (:

Lenke til kommentar

banner cm for jeg bruker ca 10-12 kg på manualene.. har ikke benkpress hjemme. Men jeg er ikke så høy eller kraftig bygget da :) oh gjør ikke så mange repetisjoner heller :)

 

Laksen: har du prøvd å trekke tenner? Litt samma følelsen, bare i tåen. Husker dem bandasjerte noe sinnsykt, men det er egentlig ingenting vondt eller noe :) Du ligger liksom der og ser mens noen leger framfor deg har alt mulig sakser, (motor)sager, kniver og sånn og skjærer i tåa! Ellers er d ingenting merkelig :p

Lenke til kommentar

Banner zux for jeg har aldri trukket en tann. ar beholdt alle foreløpig :p

 

Vet hvordan operasjonen foregår og det må vel være ganske merkelig.

 

Gleder meg fordi jeg vil bli ferdig med det. Sånn det er nå, kan jeg ikke gå uten sokker. Tåa er både hoven og ekkel. Den andre tåa er på god vei nå også. Smerter gir jeg f i. Har ganske høy smerteterskel og det er jeg glad for. Men det er alt annet enn behagelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...