KatrinaS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Banner zux for cool. Fikk ikke lov av legen, men jeg har veldig lyst til å sykle nå... Legen sa at jeg bare trengte å operere den ene tåa. Han sa selv at den var jævlig og at det hasta Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Banner laksen for vet at det er helt jævlig.. har hatt d sinnsykt mangen ganger selv. Skal kanskje operere jeg og senere, mest sannsynlig.. men d er vel ikke farlig å sykle hvis d er tåa som er vond Jaja. Kommer sikkert fort tilbake på sykkelen/trening/fotball igjen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Banner zux for smerten gir jeg f i. Har ikke noe imot litt smerte. Det er heller det at den ser jævlig ut etter å ha hatt den i sko og sokker osv. Og legeb sa jeg ikke skulle gjøre noe som syklkng og fotball etc. Operasjonen blir digg. Godt å bli kvitt det. Selv om det kommer nok tilbake igjen. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Banner laksen for det gjør det.. tror det har noe med genetikk å gjøre Desverre Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Banner ZBT for jeg spiser noe nå, er så sulten. Stopper gaminga for i dag (: Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Banner cm for grillspyd <3 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Banner ZBT for digg, det er godt! <33 Natta (: Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Banner CM fordi jeg ser på Disney Channel, pga ungene. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Banner ery for sux, hvordan blir det etter operasjon? Er det som at jeg kan bruke foten etterpp, eller må jeg ha krykker osv? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Banner laksen for d går helt fint Jeg brukte ikke krykker eller noe.. jeg gikk mye med sandaler og prøvde å ikke touche den tåa.. Operasjon og sånn ta jo veldig liten tid, er jo ikke noe særlig stor operasjon.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Banner zux for det kommer an på hvilken metode kirurgen bruker. Mange andrr har måttet bruke krykker osv. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Banner laksen fordi jeg pakker til turen nå (: Har regna meg fram til at har over 10k spilletimer på PS3en Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Banner cm for i helvete! Laksen, som oftest trengs det ikke noe særlig Enten klipper de vekk litt eller hele neglen (som skjedde med meg), eller legger noe drit der neglen går inn for å hindre at d skjer. Men uansett krykker eller ikke, d går sikkert greit. Må sikkert bruke krykker hvis du trenger å komme deg noen steder Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Banner zux for aha. Dette er egentlig en sykt dårlig tid å operere på mtp at det er de siste dagene på ungdomsskolen og jeg burde egentlig trene til et nytt ritt. Jeg må gå mye ja. Moren min kan ikke gå, faren min skal også opereres og kan ikke kjøre bil. Derfor må jeg dra selv. Det er veldig lang vei dit og lang vei til skolen. Kanskje jeg burde skaffe krykker? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 banner banan for jeg har fri frem til torsdag, da er det bowling og peppes med klassa men alikevell velger jeg å jobbe imorra og tirsdag Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Banner crusher for jeg har selv lyst til å jobbe. Desverre har jeg ikke noen enda. Jobbe, ikke mobbe Endret 16. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 banner banan for jeg skal begynne å jobbe neste uke Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 banner banan for jeg vil spille noe, men vet ikke hva Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Banner the crusher for GTA IV ! Tidenes spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå