Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

banner haugezz fordi choclate monster, hva er drømmeskolen og drømmejobben din da? :p

Banner topvulture for hmm skolen blir vel bare VG2 på Sam eyde... Men prøver da få lærlingplass offshore på båt ellerno. Satser å jobbe som skipselektriker på noe Cruise, men bare jeg får jobbe som skipselektriker skal jeg si meg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Banner topvulture for ja, det er ingen tvil her heller, kjøper nok PS4, tror den også var kompatibel med PS3?! Så da mister jeg ikke trophya eller noe heller (:

Banner cm for å ville bli en sjømann med andre ord :D

Nja det er litt forskjell :p

Jeg jobber jo med elektrik kobler opp og fikser på båter bare. Det som er digg at jeg får 2 fagbrev. Som skipselektriker og vanlig elektriker, kan lett komme meg videre til Nordsjøen siden jeg da allerede har et offshore fagbrev og i tilegg har jeg som skipselektriker også mere fri enn jeg jobber. Der er det også jobb2 uker fri2 uker jobb 3 uker fri 3 uker osv, + litt ekstra ferie. På båtene har jeg også allt, nett, og treningsrom osv. Har vært på noen båter og alle hadde det, + kokk som lager mat til meg hver dag osv! Det er jo en digg jobb det :D + At jeg tjener 300k mere enn en vanlig elektriker :p

Lenke til kommentar

babber zux for bra jobbet! jeg er langt fra toppformen i hvertfall, og jeg har egentlig lovet å springe maraton i år, damn me for å bli enig med en kompis at vi måtte løpe maratonet neste år, første mann skal få en øl, men nå kunne ikke han grunnet han skulle flytte så da ble det vanskeligere å motivere seg ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...