Chocolate-Monster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner Haugezz for komm ikke opp i noenting på exsamen!! Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner moster for det var synn, Bedre lykke neste år (om det er et?) Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) banner haugezz fordi siste episode for sesongen av GoT skal sees idag Endret 10. juni 2013 av topvulture Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Banner haugezz for jeg har fri til torsdag Banner topp for var ny side her gitt Endret 10. juni 2013 av The Crusher Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner crusher for vi har fri disse dager også. Er bare at vi må møte opp på skolen en time hver dag... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner laksen for vi er permitert fra skolen, så vi har fri hele uka men da blir jeg tvunget til å male.. sykla btw sick langt i dag, men endomondo funket ikke da, men nå ser d ut som den og gpsen funker, så tar sikkert en tur litt senere Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner zux for jeg håper du får fiksa det med endomondoen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner laksen for fikk fri i dag og fram til Onsdag, kom ikke opp i eksamen, 3 skoledager igjen og kjempefint vær ute og 4,8 i snitt!!!! Det er digg det!!!!!! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 banner sjokoladen for ett imponerende snitt og å ikke komme opp i eksamen! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner topvulture for ja digg!! Håper nå jeg kommer inn på de skolene jeg vil! Kommer til å få drømmejobben min om jeg bare står på litt til nå! (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner sjokolade for jeg jar lærlingplass, satser på å få fast jobb der Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner the crusher for hvor da ?! Ja om du følger reglene og sånn så gjør du det nok helt sikkert Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 banner monster for jeg setter opp proxy Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 banner haugezz fordi choclate monster, hva er drømmeskolen og drømmejobben din da? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 banner haugezz fordi choclate monster, hva er drømmeskolen og drømmejobben din da? Banner topvulture for hmm skolen blir vel bare VG2 på Sam eyde... Men prøver da få lærlingplass offshore på båt ellerno. Satser å jobbe som skipselektriker på noe Cruise, men bare jeg får jobbe som skipselektriker skal jeg si meg fornøyd Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Banner cm for å ville bli en sjømann med andre ord Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 banner bananen fordi ps4 virket som den gruste xbone i fillebiter på e3 i natt, nå er det i hvertfall ingen tvil at ps4 it is ^^ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Banner topvulture for ja, det er ingen tvil her heller, kjøper nok PS4, tror den også var kompatibel med PS3?! Så da mister jeg ikke trophya eller noe heller (: Banner cm for å ville bli en sjømann med andre ord Nja det er litt forskjell Jeg jobber jo med elektrik kobler opp og fikser på båter bare. Det som er digg at jeg får 2 fagbrev. Som skipselektriker og vanlig elektriker, kan lett komme meg videre til Nordsjøen siden jeg da allerede har et offshore fagbrev og i tilegg har jeg som skipselektriker også mere fri enn jeg jobber. Der er det også jobb2 uker fri2 uker jobb 3 uker fri 3 uker osv, + litt ekstra ferie. På båtene har jeg også allt, nett, og treningsrom osv. Har vært på noen båter og alle hadde det, + kokk som lager mat til meg hver dag osv! Det er jo en digg jobb det + At jeg tjener 300k mere enn en vanlig elektriker Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Banner cm for har syklet samme ruta som i går! Tracket det nå! 27km... over 50km på 2 dager.. og jeg føler meg i toppform <3 Endret 11. juni 2013 av ZuxBigTaim Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 babber zux for bra jobbet! jeg er langt fra toppformen i hvertfall, og jeg har egentlig lovet å springe maraton i år, damn me for å bli enig med en kompis at vi måtte løpe maratonet neste år, første mann skal få en øl, men nå kunne ikke han grunnet han skulle flytte så da ble det vanskeligere å motivere seg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå