Chocolate-Monster Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner laksen fordi jeg øvelseskjørte med en ganske ny bili dag. Var stor forskjell fra den forrige med akslerasjon osv Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner cm for smud Sitter her og hører på Nirvana jeg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner laksen for digg!! Jeg hører Die Ärzte Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner cm for jeg føler at jeg ikke er overrasket Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner laksen for er du synsk på musikk også nå Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) banner monster fordi jeg kan Endret 9. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner haugezz for hva kan han? Monsterhaah: Ofc Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner laksen for jeg gruer meg til i morra... blir trekt opp til eksamen da, om jeg blir trekt da (: Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner cm for jeg var ute og sykla i dag, men endomondo gadd ikke tracke noe.. søkte bare etter satelitter og sånn shit hele tiden så jeg slio det av.. hadde på gps og alt sånn shit, men må jeg ha wifi eller 3g eller hva faen ? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner zux for du trenger bare å bruke GPS. Hadde du dekning der du var? Jeg har aldri hatt et problem med appen. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner laksen for ja! Full dekning hele veien! Kan jo prøve med ipod kanskje, ellee går det ? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner ZuxBigTaim for at jeg ble ståendes ute i regnet i dag. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner laksen for ja! Full dekning hele veien! Kan jo prøve med ipod kanskje, ellee går det ? Banner deldy for whai? Zux: Tror ikke det fungerer med iPoden. Det skal ikke være noen problemer. Prøv å få inn en satelitt før du begynner. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner laksen for drittmobilen min tar ikke inn noen satelitter.. samung galaxy s fuckings 2.. har prøvd med masse gps status apper og Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Banner laksen for klarer ikke sove :/ Og har ikke brutt regelen siden klokka er over midnatt Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner monster for jeg skal på skolen å ha gym -.- Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner haugez Banner laksen for klarer ikke sove :/ Og har ikke brutt regelen siden klokka er over midnatt Nei Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 banner banan for jeg har fri idag Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Banner Crusher for jeg har Norsktentamen -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå