KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner haugezz for hva synes du om de to sangene? Du må ha hørt begge helt i gjennom på høy lyd før jeg godtar meningen din Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner Laks for YES SIR! skal høre dem etter at jeg har sett ferdig die hard 5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner Haugen for det er smud. Det er mine to yndlingssanger nå for tiden Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner laksen for jeg har masse yndlingssanger Hører mest Metal (Speed og trash) og rap. (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Banner cm for jeg har det og, men jeg har alltid et par som jeg hører mer på enn andre. Har mange mindre yndlingssanger og Metal kan jeg ikke fordra, og jeg liker lite rap Vi tar over forumet: Endret 8. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner laksen for haha okei, men Tech N9ne har noen brae sanger, det er ikke ren rap (: Ja, jeg har ikke det faktisk, har derimot 150 sanger ca som jeg hører likemye :oo Jeg er rar Xp Haha, ja, jeg har vært verre da, hadde engang alle 20 på rad der, da kom jeg hjem sånn rundt 3 tiden da og posta i 20 tråder rett etter hverandre. Litt spess Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner cm for jeg har hørt på masse rap, og jeg hører på noe fortsatt, men det kan iblant bli i det meste laget. Har rundt 110 sanger jeg hører på jevnlig, men det er alltid noen jeg hører på mer enn andre. Haha. Jeg tror at vi er noen av de som poster mest på forumet, dog mye av det er i lekeplassen. Synes ikke du er så lenge i DNFK for tiden. Why not? Synes det er hyggelig å prate her. Vi må ikke gi slipp på denne tråden Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner laksen for nei vi må holde liv i tråden Nei poster ikke så mye i DNFK.... men litt innimellom (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner cm for tråden må ivaretas ja Selv om det som regel er oss til vanlig er her, er vi alltid åpne for nye folk, deriblant Haugezz Du får poste litt mer da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner laksen for poster nå litt i helga men er ikke så mye on her under skoletiden lengre, bare litt på kvelden. (: Er heller ute med venner elleno, er jo fint vær og greier Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner cm for jeg er som oftest om kvelden som nå. Er jo litt kos å være her også Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner laksen fo ja Gamer litt nå Banner laksen fo ja Gamer litt nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner cm for å spørre han om hva han gamer. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner laksen for gamer Dark void på PS3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner cm for det spillet har jeg aldri hørt om Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner laksen for haha Det er til PC å tror jeg (: Jeg kjøpte det av en venn for 50kr Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner cm for ingenting Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Banner cm for haah Banner zuxzux Køx for jheibv Endret 8. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Banner laksen for fikk et annet spill med på kjøpet da Xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå