Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner cm for den ser av alt du hører på spotify, og den sier hvor mange ganger du har spilt en sang, en artist osv. Du kan legge til venner og se dem osv. Den kan også lage ordentlige radiorer i forhold til hva du hører på osv. Gjør musikk mer sosialt rett og slett. Burde prøves. Den funker gjennom mer enn spotify også tror jeg.

www.last.fm

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Banner Haugezz for lol, det er søppel at de sender reklame der å...

Laksen: Okei, jeg hører mest musikk fra CD på anlegg da siden det gir mye bedre lyd enn å høre musik fra nettet, du må justere mye mindre. Bare prøv begge deler og hør forskjellen, koble til CD og AUX.

Er mange sanger jeg har hørt en del, har over 50 sanger jeg har hørt over 100 ganger den ene måneden nå, + sikkert nærmere 500 jeg her hørt sånn 10 ganger. Jeg har musikk sånn 8-9 timer daglig minst :p

Lenke til kommentar

Banner Haugezz for lol, det er søppel at de sender reklame der å...

Laksen: Okei, jeg hører mest musikk fra CD på anlegg da siden det gir mye bedre lyd enn å høre musik fra nettet, du må justere mye mindre. Bare prøv begge deler og hør forskjellen, koble til CD og AUX.

Er mange sanger jeg har hørt en del, har over 50 sanger jeg har hørt over 100 ganger den ene måneden nå, + sikkert nærmere 500 jeg her hørt sånn 10 ganger. Jeg har musikk sånn 8-9 timer daglig minst :p

Det er ingen reklame på premium. Da har ikke haugezz premium tror jeg. Hvis ikke, kan han sikkert restarte.

Man kan sette i høykvalitet, men det er ikke den beste lyden. Dog er det god lyd fortsatt.

Hører mye på musikk selv. spilt musikk i 10 timer i dag. Mye RHCP :)

Lenke til kommentar

Banner cm for man kan ikke spille på full kvalitet på PS3. Det er ikke mulig å verken gjennomføre, eller en option ingame :p

Men jeg skjønner hva du mener. Det er dog ikke så veldig stor forskjell. Ikke så stor forskjell at jeg gidder å bytte til å bruke stygge cdplater :p

Lenke til kommentar

Banner cm for CD er kult, og jeg savner litt å sette dem inn og spille av, men det tar så mye plass, koster mer, upraktisk osv. I tillegg til at jeg aldri hørte på musikk jeg ikke hadde hørt før da CD var in. Ville rett og slett ikke kjøpe noe jeg ikke var kjent med.

Men jeg forstår så klart hvorfor du vil bruke CD i din situasjon :)

Lenke til kommentar

Banner laksen for ja, jeg hører som regel mest fra nettet siden kjøper ikke CD pga 1-2 bra sanger, jeg kjøper bare de CDene som jeg liker alle sangene på elleno, men kjøper ikke mye nå lengre, Papa kjøper en del så jeg bare låneer av han da :p Men har jo mange selv som jeg hører på fra tid til anen. Hører bare CD i bilen eller på anlegget mitt, ellers hører jeg også fra nettet eller iPoden (:

Lenke til kommentar

Banner Laks for jeg adda deg på last.fm :p

Chill. Får se musikksmaken din da. Regner med at du har RHCP?

Sjokolademannen: Skjønner den. Dessuten hører jeg ALDRI på musikk gjennom telefon/iPod. Det integrerte hovedkortet i telefoner er så dårlig, at det er ikke verdt det en gang. På pcer er det som regel bedre, og mange har ekstra god lyd og andre funksjoner som forbedrer lyd. Mitt er ett av dem. Men så har man dedikerte lydkort, som absolutt er å foretrekke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...