Chocolate-Monster Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner laksen for jeg digger Tech n9ne nå! Har du hørt han?! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner cm for aldri. Hvem er det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 banner banan for eksamen gikk bra Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Banner laksen for søk han opp da, ikke mange som har hørt om han, men han er mye bedre en Eminem og de store kjente. Skikkelig undervurdert! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 banner sjokoladen fordi er det egentlib bare dere tre + randoms som poster på denne tråden? hehe ^^ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Banner Topvulture for haha ja er det Eller det dukker opp noen randoms innimellom sånn 1-2 ganger. Siste skoledag for denne uka! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Banner cm for det er mer av oss to. Crusher er av og på, mens resten er randoms Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Banner laksen for ja, men har du hørt Tech n9ne?! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Banner laksen for han er en must! Skal trene etterpå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Banner Laksen for jeg er så sykt trøtt, men orker ikke legge meg enda Laksen: Sitat fra Playstation tråden: Synes D3 var kult på pc og tror det blir bare enda bedre på konsoll, Noen som er på min side ihvertfall Endret 6. juni 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 banner fordi hva mener du med d3? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Banner hele gjengen for å totalt misforstå poenget med denne tråden og gjøre den om til en diskusjonstråd hvor folk bare skriver "banner" foran hver setning. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Banner therawyn for vi gjør det ordentlig i noen perioder, men les i førstepost. Der står det at man ikke trenger det Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Da banner jeg BananLaks for å (sannsynligvis) være en av dem som bidro til å få frem den nye regelen som gjør bannetråden til en vanlig chattetråd. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Banner therawyn for der tar du feil. Jeg var ikke en del av det. Det var før min eksistens her på forumet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Banner BananLaks for å ha blitt en del av vokabularet til auto-correct'en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå