The Crusher Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 banner banan for eksamen er ikke lett... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Banner crush for det er sant. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Banner laksen for skrudde heller av lada og en on nå igjen da (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Banner cm for jeg trenger ikke å lade. Lader også tlf gjennom pcen når pcen er av. Kan du det på playstationen din eller, cm? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Banner laksen for har aldri prøvd lade mobilen via PS3 før haha Men kanskje?! Mobilladeren min står i veggen konstant da så bare kobler mobilen til og fra, tar aldri ut laderen (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Banner cm for den står ved siden av senga, så går fint. Fyttiii.... Kan ikke tro at jeg må vente til september for å se sesong 9 av how i met your mother. Sykt lenge til.... Hva har jeg oppnådd i livet? Sitter her på pcen og henger ved et forum. Jaja... Hva skjer i kveld? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Banner laksen for haha, kommer ann på hva du vil opnå For noen er jo gaming, PC osv livet. Skjer ikke no her i kveld.... gama litt og ser en serie nå, så tar meg no mat straks og chillern hos venner i morra (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner cm for å skylde clb nok en cola Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 banner banan fordi jeg synes det er så morsomt med all den hysteriske reaksjonen rundt denne ukens GoT episode Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner top for GoT er møkk. Kom opp i Engelsk muntlig. Ønsk meg lykke til på en meget pen og behagelig måte takk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner laksne for lykke til og skylder han ikke en cola for hver post men for 5 ganger over regelen. Btw var klokka over midnatt så en ny dag hadde startet Er jo samme om jeg poster klokka 5 på morran eller kl 2-3 når jeg legger meg?! Jeg har fri i dag btw Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner cmfor skjønner Og takk for det Sitter og hører på to i klassen snakke om data. Det er ganske morsomt siden de tror de kan alt, men alt de sier omtrent er feil. Haha. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner laksen for haha, Uff sånnt kjenner jeg til, bare ikke med data, siden bryr meg ikke mye om det, fikk 2er på prøve om datamaskiner så det sier jo sitt. Men ja det er offte ganske irriterendes og samtidig morsomt å høre på sånne folk Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner cm for data er lett Men det er morsomt å høre på ja. Det mrosomme var at det trodde de visste alt. Jeg lot dem bare snakke jeg. Brøt inn til slutt og spurte dem om et par ting innen temaet, og de kunne ikke svare på noen av spørsmålene. De kunne åpenbart veldig lite om data Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner laksen for haha de høres ut som meg, bare at jeg ikke pleier snakke mye om data Nei data er ikke lett.... Jeg kunne ikke sette navn på komponentene engang :oo Men når man ikke bryr seg og aldri har brydd seg og ikke hører på når noen starter snakke om PC så blir det sånn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner cm for jeg har en liten pause nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner laksen for jeg gamer litt, men tenker ut snart har stoppet å regne nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner cm for haha. Jeg øver til eksamen jeg. Friday, here I come Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Banner laksen for jeg er kald.... og håper ikke jeg kommer opp, trekninga me er på Mandag :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå