Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner laksen for har ikke prøvd mange spill til PC, bare sånne man finner på facebook :p

Banner laksen for ja det gjør det. Ikke mulig spille... Men Bad company er bedre, litt mere COD aktig. Og anderledes grafik som er spillbart på konsoll.

Banner cm for facebook-spill? Skam deg :p

Det jeg mente, var at bf3 "ser" jævlig ut. Altså grafikken på de svette, gamle, utslitt, og like ræva som på launch, er helt jævlig :)

På pc ser det bra ut, men jeg kommer aldri til å kjøpe det. EA skal jeg aldri støtte. Skal jeg spille noe fra dem, plukker jeg det opp fra havna :)

Lenke til kommentar

Banner laksen for haha, er bare det PCen er til om jeg spiller :p Har jo konsollen min :D

Ja BF3 liker jeg heller ikke. Og med 100 prestige eller hva det nå har, det er bare latterlig, man kan jo aldri game seg opp dit..... -.-

Okei, haha det er egentlig samme for meg siden liker bare ikke BF spilla, untat bad company serien litt.

EA har noen greie spill: Burnout paradise og tror need for speed også er EA. Jeg er glad i bilspill så der støtter jeg dem :p

Lenke til kommentar

Banner laksen for haha, er bare det PCen er til om jeg spiller :p Har jo konsollen min :D

Ja BF3 liker jeg heller ikke. Og med 100 prestige eller hva det nå har, det er bare latterlig, man kan jo aldri game seg opp dit..... -.-

Okei, haha det er egentlig samme for meg siden liker bare ikke BF spilla, untat bad company serien litt.

EA har noen greie spill: Burnout paradise og tror need for speed også er EA. Jeg er glad i bilspill så der støtter jeg dem :p

Banner cm for jeg tror ikke du skjønte hva jeg mente. Jeg snakket ikke om spillet i seg selv, men at grafikken og alt det der så jævlig ut på konsoll. Ting som er lenger unna, bare blafrer og glitcher ut. Alt ser dårlig ut :p

Jeg støtter ikke selskapet rett og slett. Uansett hva slags spill de lager, spiller jeg dem ikke med mindre jeg har henta dem på havna etter piratene har ankommet, eller om jeg har fått dem. Slik er det bare :)

Lenke til kommentar

Banner cm for det er ikke selve grafikken je bemerker meg for her. Det er at alt er sinnsykt glitchy. Spesielt på avstand. Det ser rett og slett horibelt ut.

Det gjør jeg ikke. Så lenge jeg ser ea klistra over det, mister jeg interessen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...