Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner Topvulture for ja det er sannt. (: Kiipt det skal regne i dag Men må ut litt alikevel. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner topvulture for er det ikke fri for de fleste i dag å da?! Laksen: Da har du ikke spillt lenge nok, eller ikke hatt mange vanskelige trophys eller spesielle gamesave osv. Jeg har ihvertfall spillt for lenge til å kunne bytte. Bytter jeg nå kommer jeg nesten til å slutte å game. Banner cm for jeg spilte det i 5-6 år, så jeg tror jeg har spilt lenge nok Hvis jeg og du, cm hopper ut av denne tråden, kommer den til å dø ut Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner laksen for joda, det er en stund, men om du ser på profilen din og min + at jeg har mange prestige og høyeste level random bak meg så skjønner du forskjellen (: Ja haha sannt det. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 banner choc fordi dette har vært en ufattelig uproduktiv dag på jobben! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner topvulture for å? Hva jobber du som?! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner laksen for joda, det er en stund, men om du ser på profilen din og min + at jeg har mange prestige og høyeste level random bak meg så skjønner du forskjellen (: Ja haha sannt det. Banner cm for jeg spilte masse, men jeg hadde få spill, fordi jeg aldri kjøpte nye. Spilte heller ikke de gamle jeg hadde Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner laksen for ja, men tror ikke like mye som meg. Men greit om du liker spille PC, jeg holder meg til PS serien Kjøper nok PS4 framfor ny PC også Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner laksen for ja, men tror ikke like mye som meg. Men greit om du liker spille PC, jeg holder meg til PS serien Kjøper nok PS4 framfor ny PC også Banner cm for å ha spilt mindre ps3 enn meg. Man kjøper ikke pcer. Man bygger. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner laksen for. Jeg kan se på profilen din at du ikke har spillt allverdens forskjelige spill. Og at du ikke har mange trophys på spill sier at du enten bare har soopa uten å spille noe, og at du har spillt 2k timer bare på 1-2 spill nekter jeg tro Samme det, ligger etter PS3 de PC greiene, sånn er det. Hvorfor komenterer du allt med "svar"?! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner cm for jeg har spilt gta såpass lenge ja. Inkludert cod og fc3 Haha Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner laksen for hmmm, Da skjønner jeg du ble lei. Høyeste prestige overallt da?! Tr jo max 10 timer per prestige. :oo Fc3?! Om FC3 er Far Cry 3 så god jul, du har ikke spillt det i noen 100timer siden det kom ut. Eller kanskje, men ikke at de 3 spilla blir 3000 timer gaming. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner cm fordi jeg ble lei grunnet konsollen selv Spilte masse cod med venner osv. Combat training/private på 3-4 spill. I tillegg til 60 timer far cry3. Ikke mye, men mellom 2-3k timer i gta IV. Har spilt sykt mye, i tillegg til med venner osv. Nå har jeg hatt det i 4-5 år da så Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner Laksen for okei, oi har den vært ute så lenge allt, :oo haha ser man hvor fort tiden går. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner Laksen for gamer BO ll nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Banner cm for jeg præiker med kromskallen, og henger rundt på data-delen av forumet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Banner laksen for digg da Jeg legger meg nå, er litt trøtt. ser en serie først da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Banner cm for jeg legger meg ikke enda. Har ikke tid Skal gjøre lekser i morra tidlig og Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Banner laksen for ikke tid Uff, lekser i helga?! Jeg skal game i morra, Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Banner cm for haha Har tentamen på mandag. Blir ikke særlig trøtt dagen etter av å være oppe en natt uansett. Ganske chill egenskap å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå