KatrinaS Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Banner cm for ingenting du ville trukket for? Bare å si det altså Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Banner Laksen for det var jo en grei video, men ikke allt var med like stor mening liksom. Men god natt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Banner cm for jeg var ute og sykla 2 mil. Ble ikke så langt jeg ville, men bedre enn ingenting Angående videoen, så er det nesten alle videoer på youtube uten mening hvis man tenker sånn Endret 9. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Banner Laksen for digg, jeg var ute med venner, droppa syklinga litt siden trodde det skulle regne Var ute da. Ja, det er sannt Jeg hører som regel bare litt musikk på youtube innimellom, eller noen walktrough til vanskelige spill om jeg sitter fast Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Banner cm for det regna ikke her i hele dag, men mesteparten av dagen. Men tåke derimot, var det mye av. Så ikke hvor jeg sykla omtrent Skjønner Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Banner laksen for haha okei Jeg gamer Black ops ll nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Banner cm for det er free weekend på det og 44% på steam nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Banner Laksen for okei, digg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Banner cm for det var et lite hint Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Banner laksen for PS3 4 life<33 eller PS4 da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Banner laksen for det står for?! You kidding?! Endret 9. mai 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner Laksen for har masse stats og over 2k spilletimer. Eller nei 3k eller noe rundt der, man gir ikke opp da vettu. (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 banner cm for jeg har ikke så nærme på steam. Nå har jeg bare spilt der siden Februar da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner laksen for ja. Om du spiller lenge nok på en plattform så vil man ikke bytte, samme hva andre sier og gjør Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner cm for det gjorde jeg Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 banner bananlaksen fordi det er lunsjtime på jobb snart! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Banner topvulture for er det ikke fri for de fleste i dag å da?! Laksen: Da har du ikke spillt lenge nok, eller ikke hatt mange vanskelige trophys eller spesielle gamesave osv. Jeg har ihvertfall spillt for lenge til å kunne bytte. Bytter jeg nå kommer jeg nesten til å slutte å game. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 banner sjokolade monsterer fordi nei er ikke en offisiell fri dag på de fleste jobbene idag selv om mange tar seg fri ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå