KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner cm for beklager, og jeg er enig. De er rare og klarer aldri å bestemme srg for hva de mener. Ene dagen er en ting superkult, og andre dagen er man, spesielt jeg, er på en måte "dum" osv om jeg snakker om det da. Skulle vært kjent med noen stabile og mer normale, rett og slett Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner laksen for ja, okei, syntes var litt rart at noen 15-16 åringer driver med pokemon. Men jaja alle til sitt. Ja skjønner jeg 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner cm for det er det ja. Det var kult da jeg var mindre liksom, men ikke nå lenger. Spesielt ikke da all kommunikasjon går på pokemon.... Finner sikkert noen på vgs Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner laksen for ja, skjønner meg ikke helt på de Jaja, man finner egentlig venner og folk overallt! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 banner sjokolademonsteret fordi skal jeg gå ut eller ikke idag? :o Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner topvulture for om du bor på sørlandet bør du holde deg inne, det pøøøser jo ned her... :/ Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 banner sjokolademonster fordi bor i stavanger, og ser at det høljer ned ja, men forventer det forsvinner når jeg drar hjem fra jobb slik det pleier å gjøre av og til Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner topvulture for hmm, er ikke noe bedre her, og ser ikke ut til at det blir bedre. HAr i grunn meldt regn her helt til mandag :/ Men nja litt bedre i morra håper jeg. Kan jo ikke holde meg inne i 4 dager nå... Litt vann det tåler vi. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner for her er det vært fint hittil, men det begynner å dukke opp noen skumle greier fra sørlandet nå. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner laksen for ja vi sender de videre, det er sykt vær her, skikkelig deprimerende :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner cm for du burde skamme deg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner laksen for nei, vi deler på været. Vi får to dager regn og du 2 dager Rettferdighet! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner cm for ok, greit da.... haha Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner Laksen fordi jeg spiste laks til middag! Men spiser ikke deg eller familien din lohohohl Xp 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner laksen for å le mens det er så trist ute. Det er bra Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner cm for jeg skal til tusenfryd på fredag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner Laksen for digg! Jeg har vært der en gang før, men vill igjen! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner cm for denne gangen tar jeg alle karuseller. Ble kvitt "frykten" i paris, da jeg tok den største der 4 ganger på rad Se på videoen jeg mekka sammen. Kommer en til senere i natt/kveld Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner Laksen for digg! Jeg tok allt jeg å, den store spinspider og resten Nice, skal se den straks Gamer Uncharted på aller vanskeligste vanskelighetsgrad nå,.... fanemeg lei av å spille så mye taktik, jeg tåler to skudd, de andre 4... eller 6 kommer ann på hvor jeg treffer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå